Gå til innhold

Hjelp jeg har vondt..... ekkelt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff dette er ekkelt og kinkig. Men....

Jeg har blitt kjempesår nedentil, det svir skikklig når jeg tisser. Så fikk jeg kuler som nå har begynnt å veske. Nå holder disse kulene å trekke seg oppover skjeden. Skal til lege, men har ikke fått time ennda. Er det noen som vet hva dette kan være. Det kan ikke være kjønnsykdommer tror jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være herpes. Det er akkurat som klumper som dukker opp lanhs kjønnsleppene eller over. Svir noe innmari. Går over etter 4-5 dager. 1. utbrudd er verst sies det. kan dukke opp når imunfosvaret er lavt, når du er syk .

Skrevet

Fikk meg akkutt time hos legen... og ja det er herpes av alle ting. Jeg hadde et forferdelig halsvondt med blemmer i hals og svelg i forrige uke så har det flyttet seg nedover i kroppen. Hygglig. Herpes smitte kan man få over alt til og med i barnehagen sa legen

Skrevet

Herpes finnes i forskjellige typer. Du finner det som munnsår/ oftest blemmer i overgang mellom slimhinner og hud i ansiktet (herpes type1)og som kjønnssykdom(herpes type2). Dette er to forskjellige virustyper. Man blir ikke smittet av herpes type 2 i barnehagen altså.....

Men god bedring! Det hørtes ikke godt ut :(

Skrevet

Du KAN få munnsårvarianten (type 1) andre steder på kroppen! Jeg testet negativt på type 2 (kjønnssykdomvarianten), men positivt på type 1. Får utbruddene nedentil. Så joda, det er mulig å bli smittet av "vanlig" herpes, men at det arter seg som om man er angrepet av kjønnssykdommen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...