Jente23, Nathalie, gullimagen Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 det har jeg ingen anelse om faktisk... for det første som skjedde var at "graviditets-siden" (der det kommer strek om du er gravid) ble helt rosa... hele feltet.. ikke noe strek... såg mer ut som en farge som bare hadde rent utover.. :S så om jeg er gravid det vet jeg ikke.. flere tester har jeg heller ikke.. men hva betyr dette rosa greiene?? noen som har hatt noe lignende..?? quick respons tror eg det var..
90210 Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Da har nok ikke testen virket dessverre... Det må ha lekket litt "blekk" da så du ikke fikk noe resultat.... kjipt da! :S
Måånestråle Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 he he he.. er det ikke typisk??! Kanskje du er supergravid siden du fikk farge over alt? Lykke til ved neste testing!!
MADDE86 *Maybe baby?* Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 gå tilbake dit du kjøpte den eller send den inn. da har du krav på en ny dersom du har kvittering
Jente23, Nathalie, gullimagen Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. juni 2007 ja, det var kjipt.. eg begynte jo å lure veldig da.. men søren, da fant jeg ikke ut noe idag heller.. men er jo 3/4 dag md IK ... så er lov å håpe. får kjøpe noe billig på nettet kanskje?? noen tips der??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå