Gå til innhold

Jippppppppiiiiiii gravid!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sto opp litt før halv 7 idag. Tok en test og der kom d opp en svak rosa strek. Jeg er gravid!!! Kjempeglad,men har d i bakhodet at jeg hadde ma 2.mai. Ble da fort gravid igjen. Skal få levert urinprøve og få kommet inn til legen. Har ferie denne uka,men jeg er renholder og vi skal begynne med rundvasking på mandag. Er vi endel fra ikm uke 26 som er blitt gravide? Lykke til! Babystøv jeg sender dere**********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************Hopper på 1.trim.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jippii! Grattis, anrø, og god tur videre! :)

Skrevet

Gratulerer! God graviditet og god sommer... Det er ikke noen sammenhenge mellom aa miste en gang og saa miste igjen, jeg har en datter jeg ble gravid med 6 uker etter utskr/MA for noen aar siden. Det gaar saa fint skal du se! =o) Lykke til!

Skrevet

Gratulerer så mye. Så bra at det klaffet for deg denne mnd. Dessverre så kom tanta hos meg, til de grader også.....men er ved godt mot, og prøver igjen til neste helg :D

Skrevet

Masse gratulasjoner fra meg :))

Hva gjør dere egentlig for å bli gravide? Tar imot alt av gode råd :))

Skrevet

Gratulerer så masse! Grabber til meg babystøv, og håper å hoppe snarlig inn i terminklubben mars! Lykke til med svangerskapet:)

Skrevet

Først av alt vil jeg gratulere deg med den gode nyheten:)

...og ja jeg er i ikm uke 26-gjengen og jeg er gravid

Snakkes på 1.trimester

Når er terminen din? Min er 3.3 2008

Skrevet

åååå!

Er så glad på dine vegne! :-D

Herlig å se at det går bra for noen! :-D

Lykke til videre på den 9mnd lange herlige ferden med et lite liv i magen!

Gratulerer så mye! :-D

Og du er mer enn velkommen til å bli her med oss på "Bli Gravid" selv om du nå har en spire ;)

Er koselig å følge dere opp gjennom disse månedene! ;)

Skrevet

Først av alt brukte jeg el-tester (totalt gikk det med nærmere 15 stykker tror jeg) Har hatt merkelige sykluser i det siste så da fikk vi gjøre det sånn for å finne riktig dag.

Vi hadde sex to dager før el (el testen begynte da å bli litt sterkere i teststreken, men var fortsatt ikke like sterk som kontrollstreken), så hadde vi sex på el-dagen og to dager etter. Jeg lå lenge etter samleiet, minst en time.

Ellers tok jeg hostesaft.

Og noe som mange sikket vil synes er litt merkelig: Jeg har en stein, en som heter granat (det er lykkesteinen min)

Jeg har lest at den kan hjelpe på fruktbarheten, så den holdt jeg i hånda imens. Hehe .

Høres sikkert litt overtroisk ut nå, men faktisk så gjorde jeg det samme da jeg ble gravid med førstemann. Da hadde vi prøvt i ett år, og denne gangen i ti mpneder uten hell. Så kanskje det er noe i det. Hvem vet

Ble visst litt langt dette her

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ...........GRATULERER SÅÅÅÅ MASSE:)

Så heldig du er:) kos deg masse med spiren og lykke til med svangerskapet:)

Ønsker deg og den lille spiren en fin sommer:)

Skrevet

Hei 2.barnimagen:o)! Har vært borte en tur. Takk for gratulasjoner alle sammen. Jeg har termin 6.3.2008. Gleder meg,må prøve å tenke positivt. Kan jo ikke tenke på at d kan gå galt. Nei,bort med slike tanker. Snakkes på 1.trim ja.

Skrevet

babycompen min har mistanke om graviditet. får bare håpe temperaturen i kroppen min holder seg høy så det blir bekreftet. for da vil jeg ha termin 04.03.08 ifølge babycompen og 06.03.08 ifølge babyverden:-) så nå går jeg bare å håper. lykke til. håper spiren sitter og at vi ses på 1trim

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...