To barns mor og 75-modell. Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Hvordan går man frem og hvor mye kan man kreve? Jeg er foreksempel utrolig sliten og kvalm på ettermiddagene, men fin form på formiddagene. Kan jeg da forvente å bare kunne jobbe tidlige vakter? Noen som har erfaring eller vet?
ruffen Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Hei du! Kan du ikke spørre sjefen om hva som er mulig? På jobb er de sikkert interesserte i at du skal kunne jobbe mest mulig uten å slite deg ut og bli sykemeldt. Jeg har ihvertfall veldig gode erfaringe med å være åpen med hvordan jeg har det og hva som kan være best mulig ordning for meg. Går det ikke, så går det ikke, men verdt et forsøk. Lykke til! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå