Gå til innhold

Overtidsdamer!!! Onsdag 27/6

Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann og hoppsann!

Hvordan er formen i dag?

Har vi "mistet" noen overtidsdamer ennå?

Jeg er i knallform...pokker! Ikke vondt noe sted:( Hvor blir det av disse vondtene?!?!?

Sitter og venter på at kl. skal bli 08.00 slik at jeg kan ringe poliklinisk og få time til overtidskontroll;) Can`t wait!!!!

Har vel egentlig innfunnet meg 100% med at her blir det igangsettelse ja...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og hopp fra denne kanten også. Trodde fakisk seriøst at det skulle skje noe da jeg skulle legge meg i går. Hadde de sterkeste kynnerne/maseriene hittil i svangerskapet - gjennom hele Frustrerte Fruer. Og da jeg la meg hørte jeg et par kneppelyder fra magen, noe jeg har lest kan tyde på at vannet går.

Men nå sitter jeg her og bimmer uten en eneste kynner. Tror muligens jeg lekker litt fostervann, og har litt sånn rosa tynn slimutflod. Men ellers ingenting.

Så det ser ut som det kan bli igangsettelse her også. Det høres litt heftig ut synes jeg, men har også lest flere steder at det ikke er så stor forskjell.

Fikk du time Mammamilla? Hva sa de på sykehuset? Jeg har time i morgen tidlig kl 9.30., men jeg vet at de IKKE setter igang da om alt er bra

Skrevet

Heisann dere :-) Ikke noe action i natt heller, så jeg er her også fortsatt..Kjenner fortsatt ingenting som kan tyde på noe fødsel, så jeg blir igangsatt, 100 % sikker.. Men i dag, om 2 timer skal jeg være på sykehuset for kontroll, gjett om jeg gleder meg!!! :-D

Mammamilla- Spennede, har du fått time nå? :-)

Lykke til til deg også kaktus, deg må di da sette igang nå, du er jo 2 dager før oss!! Har ikke j.m sagt noe til deg om at du ikke kan gå mer enn 14 dager over?? Det sa hvertfall min til meg..

Gjest julimamma
Skrevet

Formen er fin her den. Ikke kjent verken kynnere el murringer i natt el. nå på morgenen.. Men er urven i magen -var d i hele går; mye luft og diarè:( 4 dager over nå. Lykke til på kontrollene:)

Skrevet

Formen var visst ikke så bra allikevel fant jeg ut...har hostet til jeg kastet opp...huff, er så lei!!

Fikk time på sykehuset da, men ikke før på mandag...#gulp#

De tar nok ikke inn folk til igangsettelse i helger tenker jeg...hvem vet!?

Men da blir jeg vel garantert satt i gang på mandagen i hvertfall tenker jeg;)

MEN håper da virkelig at jeg kan få føde før det...kom igjen nå lille venn, kom ut!!

Kaktus, synd at ikke tulleriene dine utviklet seg da...høres ut som om du har masse tegn på at noe vil skje snart;) Lykke til!!

Skrevet

Lykke til A9K1 på kontrollen din!! Blir spennende!!

Skrevet

Hei A9K1 - dessverre setter de visst ikke igang på Bærum om alt er i orden. Vet ikke maks antall dager før de setter igang, men ut fra samtalen jeg ahdde med sykehuset på mandag virket det som om jeg faktisk kunne gå 18 dager over termin og kanskje mer?!!!!

Er så i tvil om jeg skal mase og klage fælt i morgen, og be om igangsettelse pronto. Har bekkenløsning og er veldig lei av smertene, men samtidig litt redd for smertene ved igangsettelse.

Vet du noe om det? Skal legge ut en tråd her og spørre andre også.

Lykke til på kontroll i dag - fortell oss hvordan det gikk om du orker.

Skrevet

Uff, det er ikke humant å la oss gå så langt over termin:( 18 dager er jo syyyykt lenge!

Stakkars deg hvis du virkelig må det. Nei, du får prøve å grine deg til en tidligere i gangsettelse hvis det er mulig...klag over at du er sliten fysisk og psykisk etc...klagklagklag!!

Skrevet

Jadda! Formen er forsatt fin, men begynner å føle meg litt psyk;) Skal på overtidsvurdering på sykehuet til fredag, håper, håper, håper at jeg ikke rekker det asså!

Tenkte å ta en tur på KID og Plantasjen, kanskje det hjelper å gå litt??

Skrevet

Vet at mange av dere er mye mer på overtid enn meg, men nå er jeg såååå leeeiiiii!!!!! Håpet så veldig at han skulle komme i natt men neida. Kjenner ingenting!!!! 4 dager over termin i dag, og må vel bare gå enda lenger tenker jeg:-(

Skrevet

Da har jeg vært på overtidskontroll, og jeg blir satt igang på fredag!!!!! *jippi*

Ble strippet idag også (gjorde litt vondt), så nå blør jeg en del.. Kanskje han kommer før også, hvem vet :-)

Masse masse lykke til jenter!!! :-)

Skrevet

Åååå så spennende A9K1!!!!!

Ønsker deg lykke til!!! Tenk du er mamma før fredagen er omme;)

Hvor skal du føde forresten?

Skrevet

Man regnes ikke som overtidig før etter 14 dager over termin. Etter det, så kan det dessverre gå inntil 2 uker hvis det ser ut som om at baby har det bra. Gikk selv 13 dager forbi termin, så vet utmerket godt hvordan dere har det! Dere kan trøste dere med at alle frustrasjonsdagene forsvinner fort!

Lykke til!

Skrevet

Så bra A9K1 - at du vet at det skjer snart - uansett!!!

Ringte akkurat til føden selv, lekker emlig litt fostervann og tenkte at det var lurt å forhøre seg litt. De ville ha meg inn til en sjekk selv om jeg skal på overtidskontroll i morgen. Tror jeg skal be om litt stripping selv.

Om jeg føder i dag har dette faktisk vært en fin ventedag: jeg har lest avisen, kost meg med te, bimmet litt, vært på kafe med en venninne, kjøpt sko til kjæresten min, kjøpt sommegave til dagmammaen til datteren min og møtt en hyggelig jordmor på telefonen!

Kryss fingrene for meg jenter for nå drar jeg!!!!

Skrevet

De er herved krysset!!!!!

Masse lykke til!!!!!!

Skrevet

Ååååååå jeg henger med desverre ---- var bare litt treig på nettet i dag!

Så bra A9K1 - Heldiggrisen ... skulle så gjerne vist hvordan det blir med meg selv til slutt!! Er så innihampen lei av all denne uvissheten!!!

Var på Skeidar og handlet møbler i dag -- det ryktes om fullmåne effekt i dag/morgen så vi får fortsette å krysse fingrene!!

Skrevet

Fullmåne here we come!!!!

Jeg har vært på kontroll i ettermiddag fordi jeg trodde jeg lakk fostervann. Jordmora var i tvil, men sa det kunne ha vært en lomme med vann som hade kommet for hun synes å kjenne at fostersekken var hel. Var visst ikke moden men hun ´røsket´ litt oppi der som hun sa. Ellers var alt bra med babyen.

Ble sendt hjem for de var veldig opptatte der akkurat når vi var der. Følte likevel at vi ble tatt godt i mot. Har derfor avtale om overtidskontroll i morgen tidlig.

MEN - nå har jeg hatt rier hvert 4-8 minutt i en og en halv time. De varer ca 40-50 sek og jeg har også blødd mer en ellers etter at jeg kom hjem. Hadde jeg vært rundt termin hadde jeg vært sikker på at jeg var igang. Men etter så mye venting føler jeg alle tegn er litt sånn ulv-ulv-aktig. Så jeg tar ingeting for god fiske enda......

Ha en spennende natt alle dere andre også!!!!

Skrevet

Ååååååååååå så spennende Kaktus !!!

Jeg er litt missunnelig nå!! Lurer på om vi ser deg her på overtidsdamer i morgen -- tror nok ikke det - tror det er din tur i dag jeg!!

Kjempemasse lykke til!!!

Overtidsklem med masse fødekrefter sendes herved!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...