Gå til innhold

noen som er våken? äng blødning 29+0...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 29+0 og hadde en blødning etter samleie i sted, pluss at jeg har noen kynnere nå, men de er ikke vonde. er det greit å vente til i morgen med å få det sjekket opp så lenge jeg ikke får noe smerter? sambo har drukket i kveld så litt kjipt å måtte ta taxi...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I din situasjon ville jeg ventet.

Bare det ikke er snakk om mye.

Samtidig så, huff. Hadde jeg vært livredd også....

Kanskje jeg hadde ringt likevell. Etter å ha pinet meg til å prøve å sove en stund.

Blødning, samleie og kynnere er jo helt normalt. Samtidig så er det jo denne hvis.

Skrevet

jepp, det er jo litt skummelt. men tenker at siden jeg er såpass langt på vei betyr det nok enten en liten skade etter samleiet, eller at fødselen er i gang. tror nok jenta mi har det helt bra uansett, verste som kan skje er at fødselen starter og da vil jeg jo få vondt. vi har blitt enig om at ved minste antydning til vondter skal vi rett på føden.

så lenge hun sparker og kynnerne ikke blir vonde, prøver jeg å holde roen... blødningen var heller ikke noe stor, bare sånn at ***kremt*** spermen som kom ut igjen var rosa... blør ikke noe nå lenger.

Skrevet

rettelse: hm--- er jeg ikke 29+1 nå? hehe begynner å gå i surr nå... joda, jeg er +0 på tirsdager. men nå er det onsdag, ikke sant? ***surrehode***

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...