OnlyMe Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Babycall med video... Har såååå lyst på den, og virker jo helt genial. også må det væære enklere når man ser hvorfor lillemann griner. Men hvordan er den i praksis? Gode bilder/lyd? problemer med rekkevidden? hindring at man har mur vegger? Ble litt mye, men den er litt for dyr til å bare kjøpe uten å ha spurt noen:)
LilleTrolle Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Jeg tror det er den min søster har, og hun og mannen bruker svært sjelden videodelen av den, men lyddelen fungerer iallfall veldig bra. Jeg prøvde videodelen av den en gang jeg passet niesen min, og må si at jeg fikk fint lite utbytte av det, så ikke stort av lillemor fordi det var mørkt på rommet der hun lå (klarte ikke å tyde hva jeg så på skjermen) og endte opp med å kikke inn til henne i stedet (hun hadde spyttet ut smokken sin). Men det burde jo gå an å få testet den ut i butikken før man evt. kjøper?
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 Jeg har erfaring med super nova uten kamera og det er kun gode erfaringer. Bra lyd og rekkevidde. Skulle ta med min kjære ut for å kjøpe denne men da han så super nova vision MED KAMERA(WOOW!!!) måtte vi jo bare ha den i følge sambo... Han har drevet sammen med en kompis og testa den rundt i leiligheten her og den virker veldig bra. Jeg personlig mener det holder med lydfunksjonen, men vi flytter inn i et ganske stort hus etterhvert og da er det kjekt å ha video delen også. Den kostet ca1600,- i sverige.
Lillegullet130707 Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 Jeg kjøpte denne SuperNovaVision på Babyshop. Den koster egentlig 1995 kr, men fikk 10 % rabatt siden jeg kjøpte utstyr for over 10 000 kr :-/ Jeg har ikke fått testet den enda, men ser for meg at vi kommer til å bruke skjermfunksjonen lite... SuperNova uten skjerm koster 1099 kr (ordinærpris 1399 kr) på babyshop og Barnas hus nå. Denne fungerer sikkert like greit! Denne er det bedre rekkevidde på og det står hvor mange grader det er i rommet som babyen er (har litt flere funksjoner enn den med skjerm). Lykke til!
mola06 Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 Vi kjøpte vår Super Nova på foreldre og barn messen, den er uten video. På Super Novas egen stand anbefalte de ikke den med video. Husker ikke med hvilke begrunnelse. Men det er sikkert noe i det, når de selv ikke anbefaler et eget produkt som er dyrere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå