Gå til innhold

Hei alle sammen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stikker en tur innom for å ønske dere alle en riktig god sommer:-). Håper alt står bra til med dere alle sammen?. Skal prøve lese lit og oppdatere meg. Men får si gratulerer til dere som har hatt bursdag, kjøpt hus, fått baby og pusset opp mm.mm....:-)

Veldig lei meg for at jeg ikke er her inne så ofte som jeg skulle ønsket.

100% turnusarbeid, fire unger og div verv i idrettsforeningen bla. tar sin tid.Hadde håpet på rolige nattevakter med dibbing. Men det har det blitt dårlig med dessverre. Jobben har vært travel... men også veldig koselig.

Begynte ferien denne uken og skal nå ha fri i tre uker. Det er deilig:-). Hadde planer om å dra "hjem" til Sweden i lørdags. Men satte de to mellomste på bussen, da de ønsket feire midsommer hos mormor og morfar. Sa da ble det liksom ingen stress med å dra... Egentlig så er det lit deilig og bare ta det med ro her hjemme også.

Gubben skal jobbe i to uker til. Så jeg og lille Thyra drar nok til Sverige imorgen tenker jeg... En liten tur til Danmark og farmor og farfar blir det også for ferien er over...

Ellers så har lille, store Thyra det bare fint. Hun stortrives i barnehagen og sier Ha de, mamma (som betyr mat:-) og far... For mye pupp tenker jeg:-). Hun skravler og synger hele tiden.. Som oftest uforståelig... men kroppspråk det har hun i hvertfall....River ut av skaper og roooter noe så infernalisk... Men goo det er hun:-))... Heldige oss, som får oppleve et så lite menneske igjen.

Somsagt jenter... GO SOMMER....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte selvfølgeli og sende lykkønskninger til de blivende bruder... Snulder og dritgrei... (Kanskje dere allerede er gift?:-)

Lykke til... ønsker dere en fantastisk flott dag og et lykkelig og langt ekteskap med deres flotte menn.:-)))))

Skrevet

Tjänare, det var lenge siden! Men desto koseligere å se nicket ditt igjen c",)

Det er nok mange som opplever at det er litt mindre tid til dibbing, etter permisjonen var over og jobben startet opp igjen. Men du er flink som får til 100% stilling - jeg greier 60% - og det er litt for lite til å holde seg faglig "oppe å gå" - og litt for lite til å full kontroll hjemme, særlig hvis vaktene kommer midt i uka.

Men det er trivelig å jobbe igjen!

Vi har også ei sånn roteberte hjemme hos oss - det er helt utrolig hvor mye et sånt lite vesen kan rote utover ting! Jeg merker forskjell på det når de store jentene er hjemme, for da er hun opptatt med å leke/bli lekt med av dem istedetfor å rote c",)

God sommer til deg også, og kos deg på ferie både hjemme og i Danmark! Håper det fortsatt er bra med din mor c",)

Skrevet

Hyggelig å se deg igjen! Har lurt på hvor du hadde blitt av. Sånn blir det med travle dager hjemme, full turnusjobb og andre ting ved siden av. Håper dere får en fin tur til Sverige, det er vel stas å ta med seg Thyra dit og vise henne frem :-)

Skrevet

Veldig koselig med sommerhilsen og å høre nytt fra deg! Sommeren er til for å nytes om man er hjemme eller reiser bort. God sommer til deg også!

Skrevet

Så koselig å høre fra dere igjen.

Ja 100% turnus er tøfft. Får se hvordan det går. (kjører jo 7 mil frem og tilbake til jobben også). Blir det for tøfft, så får jeg gå ned til 80%.

Har jobbet deltid i 17 år (pga barn). Tenkte derfor at jeg burde jobbe 100%, for å prøve det, og med tanke på pensjon. (fikk en turnus med 11 nattevakter på 9 uker). Den er heftig..:-). Har fått pruta meg ned til 9 nattevakter på 9 uker fra høsten av. Så håper det blir bedre.

Men har i hvertfall unnet meg vaskehjelp fra høsten av.... JET! om jeg gleder meg til den luksusen:-))))

Nei, nå har damen i huset (les Thyra), fått tak i Nugattin, som stod på kjøkkenbenken....(Det er to norrmenn i Sverige som har sendt bestilling:-) Sjokolade over hele henne og ikke minst gulvet....Sa jeg vaskehjelp????... Får finne frem kameran først.... Jäkla unge:-))))..Hun har fått så lange ben....og ikke minst laange armer:-)))

Situasjonen er nå reddet:-))..Blir nok et fint bilde. Godt det var sjokolade og ikke noe annet skummelt.

Ha det så fint i sommer alle sammen.

Skrevet

heisann =)

tror nok du trenge ferie nå.må være litt slitsomt med full jobb og alt det andre.skjønner ikke at du greier det jeg =)

men vaskehjelp....jeg å vil ha det.."drømmer"

ha en fin ferie.å kos dere masse.

koselig å se deg her inne igjen. =0)

Skrevet

Hei!

Vaskehjelp er et must for travle damer. Det er en smart investering og frigjør faktisk ganske mye tid. Jeg har vaskehjelp og vinduskvasker. Beste jeg noen gang har gjort..

God sommer

Skrevet

Lenge siden sist, men hyggelig å "se" deg igjen. Ja, turnusarbeid og hektisk familieliv er ikke alltid like lett å kombinere. Jeg for min del ser fram til at vårt hus blir solgt slik at jeg kan nyte kommende år som hjemme-mamma på heltid før jeg starter ny utdanning høsten 2008.

Og vaskehjelp er ikke engang luksus.... Vår svenske au pair reiser hjem til Sverige på lørdag, og det gleder vi vårs IKKE til. Hun kommer tilbake i midten av september heldigvis.

God ferie og kos deg en hel masse hvor enn du velger at fara.

Koz

Skrevet

Hei du! Så hyggelig å se nicket ditt igjen!!!! Kos deg masse i sommerferien med unger og gubber og slekt og venner ;=)

Skrevet

Hei på deg, Ronja!!

Fint å se deg igjen, håper dere får en fin sommer med store og små!!

Klem fra meg!

PS: JAJAJAJAJA til vaskehjelp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...