Gjest Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 I dag har jeg hatt kramper i lysken, flere ganger i dag. Det er drittvondt når det kommer. Før har jeg bare hatt leggkramper og kramper nederst i magen, men i dag har jeg hatt krampe i lysken. Jeg har kjent det på begge sider, ikke samtidig, men annehver gang høyre og venstre side. Fyfaen, det er drittvondt når det kommer. Tenk om dette er tegn på at fødselen virkelig nærmer seg. Er det noen som har kjent noe liknende?
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 dytte Er det ingen her inne som har hatt liknende smerter i lysken som meg og som kan svare meg på dette????!!
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 hei, har hatt stikkende kramper i lysken jeg å, men bare på høyre side. Fikk det første gang for et par uker siden å er 36 uker på vei nå, så trur ikke det har noe med fødsel å gjøre.
MiniMeAndMe+spire Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 Når har du termin nøffemor? En liten fugl hviska meg i øret at du har skrevet et annet sted her inne at du ikke er gravid.....???? Herlighet....
Sessa med prinsesse og spire:) Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 Muskulaturen i magen (som nå er relativt på strekk) har nær tilknytning til hofteleddsbøyerne. For meg har det hjulpet masse å tøye hofteleddsbøyerne = en fot foran den andre (strekke den bakerste), vippe bekkenet frem, bøye i bena og gjerne vri litt mot det fremste kneet. Dette forutsetter selvsagt et stabilt bekken (uten bekkenplager). Lykke til!
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 Du tar feil, grundig feil - jo, visst er jeg veldig gravid nå! Jeg har fire dager igjen til terminen med mitt tredje barn. Så jeg er høygravid i disse dager!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå