Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg hatt kramper i lysken, flere ganger i dag. Det er drittvondt når det kommer. Før har jeg bare hatt leggkramper og kramper nederst i magen, men i dag har jeg hatt krampe i lysken. Jeg har kjent det på begge sider, ikke samtidig, men annehver gang høyre og venstre side. Fyfaen, det er drittvondt når det kommer. Tenk om dette er tegn på at fødselen virkelig nærmer seg. Er det noen som har kjent noe liknende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytte

Er det ingen her inne som har hatt liknende smerter i lysken som meg og som kan svare meg på dette????!!

Skrevet

hei, har hatt stikkende kramper i lysken jeg å, men bare på høyre side. Fikk det første gang for et par uker siden å er 36 uker på vei nå, så trur ikke det har noe med fødsel å gjøre.

Skrevet

Når har du termin nøffemor?

En liten fugl hviska meg i øret at du har skrevet et annet sted her inne at du ikke er gravid.....????

Herlighet....

Skrevet

Muskulaturen i magen (som nå er relativt på strekk) har nær tilknytning til hofteleddsbøyerne. For meg har det hjulpet masse å tøye hofteleddsbøyerne = en fot foran den andre (strekke den bakerste), vippe bekkenet frem, bøye i bena og gjerne vri litt mot det fremste kneet. Dette forutsetter selvsagt et stabilt bekken (uten bekkenplager). Lykke til!

Skrevet

Du tar feil, grundig feil - jo, visst er jeg veldig gravid nå! Jeg har fire dager igjen til terminen med mitt tredje barn. Så jeg er høygravid i disse dager!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...