Gå til innhold

Hva mener dem her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Distribusjonsleder

Daglig oppfølging av budene i forhold til reklamasjoner fra abonnentene. Opplæring og oppfølging av nyansatte.

Kontroll av avis og bilaglevering. Ha daglig kontakt med budene, og sørge for at de gjør en best mulig jobb.

Stillingen krever at du liker å arbeide med mennesker og er dyktig til å motivere medarbeidere. Du må kunne prioritere og jobbe selvstendig. Du må disponere bil.

Arbeidstider:

Morgenutgaven : mandag - lørdag, kl. 02.30 - 06.00.

Aftenutgaven : mandag - fredag, kl. 14.30 - 17.30.

Søndagsutgaven : søndag, kl. 05.30 - 10.00.

Kan jeg velge og søke på en av de 3 arbeidstidene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vil jeg tro. I hvert fall kjenner jeg folk som har jobba i den type stilling utelukkende på morrakvisten - om det er Aftenposten, og det høres det ut som. Innbiller meg at de har en distribudsjonsleder per "skift". Men det koster deg jo bare en telefon å sjekke det sikkert.

Skrevet

Tror du jeg greier og stå jobbe fra 02.30 - 06.00.

Så levere sønnen min i barnehage for og studere 50% ved siden av?

Da må jeg sove fra når han legger seg 20.00 til 2.00 ca også kan jeg jo sove litt på dagen innimellom.

Er alene og trenger veldig penger :-(

Skrevet

Deltidsstudier bruker å være piece of cake, så dersom du klarer å sove mens ungen er i barnehagen kan det jo fungere. Men det er ikke akkurat noen sunn arbeidstid. Ville heller jobbet dagtid og studert på kvelden, med mindre studiet ditt har mye obligatorisk oppmøte.

Skrevet

Jeg kan ikke studere på kvelden for alt er obligatorisk oppmøte og jeg Kan ikke ta han med på skolen, tenkte at han kunne sove i bilen.

Skulle ønske jeg kunne jobbet hjemme på kvelden mens han sov.

Det hadde vert det beste, men vet ikke om noen sånne jobber.

Skrevet

Det høres ikke ut som noen god ide. Søvnkvaliteten blir neppe optimal i en bil mens du jobber og kommuniserer med folk, og døgnrytmen er neppe bra for deg som småbarnsforelder.

Hjemmejobber som lønner seg finnes det få av, og det vil stort sett dreie seg om å drifte egen sextelefon.

Men 50% studium er jo antagelig 2-3 studiedager i uken. Da har du fortsatt en del dager å jobbe på, i tillegg til helgen om du kan få barnepass.

Skrevet

Hva! Har du tenkt at han skal ligge alene ute i bilen og sove mens du er på jobb?

Jeg forstår det er vanskelig når man er alene, men det hørtes ikke ut som en bra løsning..

Skrevet

Han skal jo ikke ligge alene da. Jeg er jo i bilen jeg også.

Jeg vet enda ikke hvordan skole timene blir fordelt, men de på skolen trodde de ble noen timer vær dag. Er jeg heldig får jeg fri en dag, men det blir jo ikke mange pengene. Å babyen er bare 8 måneder, så jeg vil ikke ha han i barnehage så lenge av gangen.

Skrevet

Neineinei....

Du må jo ikke ta med deg ungen på jobb. For det første er det nok ikke veldig trygt. Heller ikke komfortabelt. Og jeg tviler vel på at arbeidsgiver vil synes det er greit, hverken med tanke på effektivitet, eller forsikring feks. Jeg får rett og slett vondt i meg med tanke på hvordan det vil bli for deg, og ikke minst ungen. Finn deg heller en jobb på dagtid, er nok 10 ganger bedre for barnet å være 9 timer i barnehage hver dag, enn å humpe rundt i en bilstol hele natta.

Og før jeg får kritikk: jeg har selv vært alene, desperat etter penger og villig til det meste. Men akkurat den blir for drøy, når det går ut over barnets ve og vel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...