Noah A*3 daga over* Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 20 daga... grattis med 1 siffer da pooos...
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 26. juni 2007 #6 Skrevet 26. juni 2007 Hehe:) Takk for det! Går jo så fort nå på slutten..samtidig som utålmodigheten river!! Blir spennende å se framover nå da! Har akkurat vært en fødeboom her nå synes jeg og det blir vel ikke akkurat bedre framover!! Grattis med 20 dager detta går unnaaaaaa!
gramsa*j260707*+170111spire Skrevet 26. juni 2007 #7 Skrevet 26. juni 2007 her har vi igjen 34dager.........
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #9 Skrevet 27. juni 2007 Null dager igjen..så jeg forventer noe action utover dagen i dag:p
Sommerfugl78 Skrevet 27. juni 2007 #10 Skrevet 27. juni 2007 70 dager. Jeg synes det tikker fort nedover nå... :-)
2store1liten-kanskje en til.. Skrevet 27. juni 2007 #11 Skrevet 27. juni 2007 21 dager igjen i dag, så nå er jeg fødeklar;-)
Spira31 Skrevet 27. juni 2007 #18 Skrevet 27. juni 2007 42 dager eller nøyaktig 6 uker til termin her:)
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #19 Skrevet 27. juni 2007 1 dag igjen, men innstiller meg på litt overtid.
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 27. juni 2007 #22 Skrevet 27. juni 2007 42 dager igjen! jippi det skal bli så godt å få baby ut, nå har jeg litt vondt! hehe
Gull nr.5 Skrevet 27. juni 2007 #24 Skrevet 27. juni 2007 17 dager igjen til termin=) Dette går fort nedover gitt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå