Gjest Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 12 uker på vei nå... shit, det har egentlig gått litt fort. Feiret med å kjøpe en baby-ting idag =) Lykke til videre alle sammen!
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 fader, er du her allerede????=) velkommen velkommen=) tia går vist fortere enn jeg klarer å følge med=)
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Hihi, skulle visst hit nå idag ja... spennende altså =) Ikke lenge før du er i 3. trimester du da ;-p
Miss L å di Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 Steike!! Måtte inn her å myse litt... Er du så langt allerede??? Så gøy! Å ikke tro på at 2. trim er det lengste trimesteret, det går svinefort!!! 1.trim er lengst, og det er i tilleg en måned kortere (med tanke på at du ikke vet noe før du er en mnd. på vei c",) )
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 STEIKE ja, det går så fort =) =) =) Og det er bare bra... gleder meg til magen begynner å vokse skikkelig. Alt bra med deg da? Klemmepå
Miss L å di Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 Joda... småfeit og ikke så veldig mobil lenger, men det går fint c",) Dette går seriøst fort alså. Skal åpne bildene på profilsiden min jeg, tror det skal være et der fra ca uke 12.... ikke sikker...
Miss L å di Skrevet 27. juni 2007 #7 Skrevet 27. juni 2007 sånn... var fra 11+6, men det er jo sånn omtrent... Har ikke bilder du?
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #8 Skrevet 27. juni 2007 Skal se om jeg får inn noen bilder ja... oops, tror ikke jeg skal hit før imorgen jeg. Er 12 uker idag, men skal vel være 12+1 når man kommer hit? Jaja, pytt pytt... =) Der var det bilde av deg ja =) fiiiiiiiiiiiiin =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå