Gå til innhold

Da hopper jeg over hit da =) JIPPIII...


Anbefalte innlegg

Skrevet

12 uker på vei nå... shit, det har egentlig gått litt fort. Feiret med å kjøpe en baby-ting idag =)

 

Lykke til videre alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fader, er du her allerede????=)

velkommen velkommen=)

tia går vist fortere enn jeg klarer å følge med=)

Skrevet

Hihi, skulle visst hit nå idag ja... spennende altså =) Ikke lenge før du er i 3. trimester du da ;-p

Skrevet

Steike!! Måtte inn her å myse litt... Er du så langt allerede??? Så gøy! Å ikke tro på at 2. trim er det lengste trimesteret, det går svinefort!!! 1.trim er lengst, og det er i tilleg en måned kortere (med tanke på at du ikke vet noe før du er en mnd. på vei c",) )

Skrevet

STEIKE ja, det går så fort =) =) =) Og det er bare bra... gleder meg til magen begynner å vokse skikkelig. Alt bra med deg da?

 

Klemmepå

Skrevet

Joda... småfeit og ikke så veldig mobil lenger, men det går fint c",)

Dette går seriøst fort alså. Skal åpne bildene på profilsiden min jeg, tror det skal være et der fra ca uke 12.... ikke sikker...

Skrevet

sånn... var fra 11+6, men det er jo sånn omtrent...

Har ikke bilder du?

Skrevet

Skal se om jeg får inn noen bilder ja... oops, tror ikke jeg skal hit før imorgen jeg. Er 12 uker idag, men skal vel være 12+1 når man kommer hit? Jaja, pytt pytt... =) Der var det bilde av deg ja =) fiiiiiiiiiiiiin =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...