Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Tror jeg har mistet de viktigste følelsene for mannen min...Føler at jeg vil være singel og fri,men tør ikke gjøre noe med det,for tanken på å være alene skremmer meg også.Og vi har vært sammen så lenge at jeg tror det er mest vanen og tryggheten i det faste som er igjen. Jeg vet han elsker meg og jeg elsker han også,men vi har kommet inn i et rutinepreget liv,og alle mine forsøk på noe nytt blir stille tiet ihel fra hannes side.Så jeg har egentlig gitt opp hele greien.Jeg vil leve livet og være fornøyd,ikke gå rundt å føle meg som noe som ikke betyr noe annet enn en som vasker og styrer huset. Det er kanskje stygt å si det,men jeg vil også ha muligheten til å treffe andre menn.Og før var jeg sjalu,men nå gjør ikke tanken på han sammen med andre damer meg noen ting..Det er trist å ha det slik...Men jeg aner ikke hva jeg skal gjøre med det!!
Sjefsmegga Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Nå er det en av livets realiteter at forhold etter en viss tid kan bli litt "kjedelige"...det er vel en av hovedgrunnene til at mange går fra hverandre også. Hvis man er glade i hverandre så synes jeg man kansje skyller hverandre og barna å i hvertfall forsøke... Ikke bare stikke av så fort det blir litt traust. Vet om mange som har had kjedelige perioder..for så å "blomstre" sammen igjen...fordi de har git hverandre en sjans. LIvet er skjelden "spennende" når man har småbarn...hverdagene er såpass krevende og rutinepregede at det fort smitter over på samlivet også etter en stund, men man kan selv bryte mønsteret ved å kommunisere. Så si fra til ham , kan sje han går med samme tankene..men ikke tørr ta det opp med deg. Kansje kan dere reise bort en tur sammen alene, bli flinkere til å finne på ting i helgene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå