Gå til innhold

noen erfarne som kan svare meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Korleis tegn skal man kjenne etter om ting skjer snart eller ikkje?? har et enormt press nedover no.. spesielt etter eg har vert på do.. kan dette være et tegn på at ting begynner å skje.??. babyen la seg med hodet ned for ca 3 uker siden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei det driv på noen ganger etter eg har vert på do eller røyser meg, men så går det over igjen..

Skrevet

kan love deg at når det begynner så kjenner du det.... det er nok kynnere du har... åpningsriene kommer ganske jevnt som regel. men hvis du er i tvil ringer du jordmor. Er du mange uker på vei?

Skrevet

ja trodde egentlig ikkje at det skjedde noe nå meg lurte på om det kunne være like før, har hatt en del kynnere i løpet av svangerskapet, men dei har pressa meir på heile magen?.... er 37+3 i dag..

Skrevet

det er nok ikke lenge igjen men det er det jo ikke uansett... er bare 33 uker men har har nedpress i to uker allerede så det der kan variere...

Skrevet

trenger ikke bety annet enn at babyen plasserer seg 'klar til utskyting'. det nærmer seg jo uansett, men det betyr ikke nødvendigvis at det skjer noe i løpet av de nærmeste dagene. sjøl har jeg hatt flere perioder med sånne 'nedtrykk' de siste ukene, og nå har jeg begynt på uke 41... har to barn fra før, og har hatt disse nedtrykk-periodene med begge de to, uten at fødselen har vært nært forestående.

Skrevet

nei det er jo sant det=) tusen takk for svar i allefall=)

Skrevet

okay.. har desse kvar dag da... skal nå til jm neste uke så får vel vite litt meir om kordan eg ligger ann da kanskje..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...