Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Jeg har bestilt meg lammeskinn på nøstebarn. Lurer bare på om jeg skulle hatt to? Eller bærer dere med dere lammeksinnet fra seng til vog og tilbake ettersom det skal brukes? Bor i 3. etg. uten heis, og tenkte sånn for å gjøre det lettere å ha to for å slippe akkurat det... - noen som IKKE bruker lammeskinn i sengen babyen deres sover i om natten? hehe...trenger jeg å nevne at jeg er førstegangsfødende og leter litt i blinde etter en god løsing??
*Sjokomelk* Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 jeg har lammeskinn i begge.... kjøpe en slik lammeskinnspose fra reflex som jeg har i vognen og bare ett vanlig lammeskinn som jeg har i sengen. hadde egentlig ikke tenkt og ha 2 men når jeg såg hvor godt han hadde det i vognen kjøpte jeg bare ett til
Shabby Cheap Chic Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 jeg har lammeskinn i vogna ikke i senga.. da hadde lille snuppa krepert av varme.. prøvde en natt og det gikk ikke... har et skinn fra nøstebarn jeg å... kjempefint i vogna i alle fall
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 Har et skinn i senga og et i vogna, for lettvinthets skyld :-) Kjempefornøyd med de - lille mann sover godt og blir ikke kald om han sparker av seg dyna heller.
Gravenstein Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 Jeg har to, så slipper jeg å fly opp og ned med det ettersom hvor minsten sover. Godt fornøyd med de - ullskinn skal hjelpe på å regulere varmen både sommer og vinter. Minsten har skinn i senga nå på sommeren også ELdstemann har brukt sitt helt til nå - hun er to år og mest opptatt av å rydde alle løse ting ut av senga si...
Labbetøs Skrevet 27. juni 2007 #7 Skrevet 27. juni 2007 Jeg har tre. Et lite firkantet som passer perfekt i vognen, og to store som jeg kan bruke i seng/vugge osv. Snuppa ligger urolig om natten og blir lett klam. Med lammeskinnet i senga så ligger hun roligere (hun vrir seg og koser med skinnet), og hun blir ikke klam lenger siden skinnet puster så godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå