Gå til innhold

Dere med sommerbabyer....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal dere ha saueskinn til vognen? Eller venter dere med det til høsten/vinteren nærmer seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venter til nærmere høsten med å bruke den..

Skrevet

Har lagt lammeskinnet i vogna ja, er jo deilig for dem å ligge på :) trenger jo ikke så mye over, må selfølgelig se an været og temperaturen :)

Skrevet

Jeg har to gutter. En som er veldig varm av seg, og hadde jeg lagt lammeskinn i vogna hans (når han var baby) tror jeg han hadde fått heteslag. Men jeg har også en som fryser lett og han kunne nok med fordel hatt et skinn i vogna. Så det er nok veldig individuelt hva akkurat din baby trenger. Du må nesten prøve deg frem litt.

Skrevet

nope... gidd ikke kjøpe det i det hele tatt

Skrevet

Har ikke tenkt å ha lammeskinn i vognen, nei - ikke før til høsten/vinteren i allefall. Kommer bare til å bruke et teppe i bunnen i begynnelsen. Er madrass i bagen på vognen, så da skal snuppa ligge godt:o) Brukte faktisk ikke lammskinn i det hele tatt til storebror...

Skrevet

Kommer til å vente med å ta det i btuk til utpå høsten en gang. Kommer helt an på sommertemperaturene da, men regner med at det blir litt sommervarme:)

Holder med madrassen og helseteppe til å ligge på i vogna da:)

Skrevet

JEg har lammeskinn i vogna klart...det er bra når det er varmt.

Skrevet

Kjøpte det til jenta vår kom i juni i fjor. Men det ble ikke brukt før i november tror jeg. Ble alt for varmt for henne. Men babyer er veldig forskjellige i temperatur så du må bare prøve deg fram!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...