bambi på isen Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Nei, men jeg så helt mishandla ut etterpå!!!!!!!!
bambi på isen Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 Jeg har satt den inn i venstre arm (siden jeg er høyre hendt), fikk lokal bedøvelse på innsiden av armen (rett nedenfor biceps). Når den virka så tok hun en stor sprøyte (utsyret som liegger i pakken) og satt den inn i armen. Var igrunnen ikke noe verre en en blodprøve, men jeg grudde meg veldig jeg også. Leste etterpå at det kunne være lurt å få bandasjert armen, for å slippe å få blodutredelser. Jeg så alldeles for jævlig ut!!!!
LisaColli Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. juni 2007 huff hørtes vondt ut :S men det gikk vel bort ja?
bambi på isen Skrevet 26. juni 2007 #6 Skrevet 26. juni 2007 Gjorde ikke vondt, det så bare veldig vondt ut. Det gikk bort etter en ukes tid!!!!!!!!!!! Når skal du sette den inn??????
Babyfacepsycho Skrevet 26. juni 2007 #7 Skrevet 26. juni 2007 Jeg vet ikke om det gjorde vondt og sette in. For da sov jeg. Men det gjorde jæ**lig vondt og ta den ut syntes jeg. Og ikke fungerte den som den skulle på meg heller, så jeg annbefaler ingen og bruke p-stav. (hvis dem ikke vil riskere og få konstant mensen i et par år da.) :-P
LisaColli Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 26. juni 2007 har ikke bestilt time til legen enda, men har allerede kjøpt den. iiik vil ikke ha konstant mensen!
bambi på isen Skrevet 27. juni 2007 #9 Skrevet 27. juni 2007 Jeg har ikke mens i det hele tatt. Men jeg reagerte på samme måte med null mens når brukte hormonspiral, mens naboen blødde konstant med hormonspiral. Så vi er forskjellige
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå