Gå til innhold

Shopaholiker.......................jeg................ehh.....=/


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fytti katta, der kommer jeg i butikken for å titte på div klær barna her trenger. Siden barneklær ikke er så alltfor billig plukker jeg nå ut kun det de trenger,, ....................................helt til kassa dama sier alt barnetøy er halv pris.............................fy fader, KLART jeg handler mer, om barna nødvendigvis ikke har behov for de så får vi trykket de ned i klærne slik at de blir brukt.

 

Så da ble jeg gla, fikk masse klær til halv pris, selvom jeg har brukt mer enn jeg skulle...........................=/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe...er vel sånn det er med oss fleste det..=0))

Skrevet

Rart det der ja....man bruker aldri så mye penger ellers som når det er salg.... :-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...