Gjest Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Fytti katta, der kommer jeg i butikken for å titte på div klær barna her trenger. Siden barneklær ikke er så alltfor billig plukker jeg nå ut kun det de trenger,, ....................................helt til kassa dama sier alt barnetøy er halv pris.............................fy fader, KLART jeg handler mer, om barna nødvendigvis ikke har behov for de så får vi trykket de ned i klærne slik at de blir brukt. Så da ble jeg gla, fikk masse klær til halv pris, selvom jeg har brukt mer enn jeg skulle...........................=/
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Hehehe...er vel sånn det er med oss fleste det..=0))
Sjefsmegga Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Rart det der ja....man bruker aldri så mye penger ellers som når det er salg.... :-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå