Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Jeg har så fryktelig lyst å hjelpe.. Ser min lille gutt å 1 år som har det så bra, så tenker jeg på alle de små barna som slett ikke har det bra. Hvis virkelig 200 korner mnd kan hjelpe et lite barn så vil jeg gjerne bidra med det. Men det er så mange sånne sider man kan velge, huff.. Så på SOS-barnebyer å tenke på den. Noen med erfaring her som kan hjelpe?
Tiddelidu Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Jeg er Planfadder for en gutt på 7 år i Tanzania. Betaler 200kr per mnd. Det hender jeg får tegninger av han, og får brev der de forteller hvordan det står til med han, familien hans og samfunnet de lever i. Det er kjempe hyggelig =) Det er enkelt å kjøpe en liten gave gjennom Plan og sende, eller skrive et brev, sende et bilde etc. 200kr er absolutt en sum jeg kan avse hver mnd, jeg får heller kutte ut en tur på kiosken.
skilpaddemamma Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 har vært sos-fadder siden 94, penga blir trekt rett fra konto så det merkes ikke. får brev til jul med bilde, ellers er det vel opp til deg hvor engasjert man vil være. mitt forrige fadderbarn flyttet nettopp hjem til familien sin da de har fått orden på livet sitt igjen, gutten vil fortsatt få økonomisk støtte så han kan fortsette med skole. sos er en veldig ryddig organisasjon, og man får god informasjon. abefales sterkt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå