bambi på isen Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Jeg sendte en melding til min svigerinne for å høre om de ville komme til svigers den dagen vi kommer ned på ferie. Vi har ikke sett noen i familien siden påske, og da så vi nesten ikke henne og ungene. Eldste vår savner eldste der så veldig, de gikk på samme avdeling i b.h før vi flytta, å det er bare 4 mndr som skiller dem. Fikk til svar at det kunne de ikke, for de reiste på hytta den helga, for å være hele ferien. De reiser til denne hytta hver helg hele året, kunne de ikke utsatt det en dag eller 2??????? Eller er det jeg som er sær??????
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Spurte du henne om de kunne utsette det da?
bambi på isen Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. juni 2007 Håpte jo hun skulle foreslå det selv, siden disse søskenbarna savner hverandre så veldig, men hun har ikke gjort det enda.............
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 Det finnes dessverre folk som ikke skjønner sånne ting, og da må man rett og slett spørre dem direkte! Så gjør det!:-) Og ja...jeg hadde blitt skuffa over henne viss hun prioriterte hytta.
tvilling73, 05/07 Skrevet 26. juni 2007 #6 Skrevet 26. juni 2007 Ja den hadde irritert!!! Er det langt til hytta eller kan dere reise etter?
bambi på isen Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. juni 2007 Ca. 2 timer å kjøre, så vi kan reise etter. Men vi skal til min familie også, og da blir det minst 4 timer reis dit. Men vi får se hva vi får tid til, hadde ihvertfall vært kjekt å se dem igjen. Vi er så "dumme" at vi har planlagt en 2 ukers danmarks tur midt inni de 5 ukene vi er nede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå