Gå til innhold

Hadde dere blitt skuffa????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sendte en melding til min svigerinne for å høre om de ville komme til svigers den dagen vi kommer ned på ferie. Vi har ikke sett noen i familien siden påske, og da så vi nesten ikke henne og ungene. Eldste vår savner eldste der så veldig, de gikk på samme avdeling i b.h før vi flytta, å det er bare 4 mndr som skiller dem. Fikk til svar at det kunne de ikke, for de reiste på hytta den helga, for å være hele ferien. De reiser til denne hytta hver helg hele året, kunne de ikke utsatt det en dag eller 2??????? Eller er det jeg som er sær??????

Videoannonse
Annonse
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Spurte du henne om de kunne utsette det da?

Skrevet

nei gjorde ikke det

Skrevet

Håpte jo hun skulle foreslå det selv, siden disse søskenbarna savner hverandre så veldig, men hun har ikke gjort det enda.............

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Det finnes dessverre folk som ikke skjønner sånne ting, og da må man rett og slett spørre dem direkte! Så gjør det!:-)

Og ja...jeg hadde blitt skuffa over henne viss hun prioriterte hytta.

Skrevet

Ja den hadde irritert!!!

Er det langt til hytta eller kan dere reise etter?

Skrevet

Ca. 2 timer å kjøre, så vi kan reise etter. Men vi skal til min familie også, og da blir det minst 4 timer reis dit. Men vi får se hva vi får tid til, hadde ihvertfall vært kjekt å se dem igjen. Vi er så "dumme" at vi har planlagt en 2 ukers danmarks tur midt inni de 5 ukene vi er nede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...