Gå til innhold

Nå er sambo pisse sur på meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg satt i sofaen og han på kjøkkenet foran pc'en da Fruene begynte på tv2. Han pleier å se det, så jeg trodde han ville komme da kjenningsmelodien begynte, men da han ikke kom ropte jeg og spurte om han ikke skulle se fruene i dag, men fikk ikke svar.

Noen ganger er han så opptatt med noe "viktig" (biler) på internett at han ikke svarer meg og ikke har tid til annet, så jeg tenkte dette var et sånnt tilfelle og bare så videre på tv, og 10 minutter etter at det var slutt kom han plutselig løpende inn i stua og lurte på om fruene hadde vært!

Ble dritsur og kjeftet at jeg måtte gi beskjed og å VENTE PÅ SVAR!!!

Hehe, herregud, han må da klare å passe litt på selv!

Jeg GA beskjed, og han sitter tross alt bare 2,5 meter fra tv, så jeg trodde ikke han kunne unngå å høre hva som stod på...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe huff da, det høres ikke morsomt ut. men han har nok faktisk ikke hørt det eller fått det med seg. pappan min er sånn. kan føre en samtale med han får til og med svar... men aner ikke hva vi snakka om etterpå, hvis han ser på noe som er veldig interessant, enten tv eller data... og det værste er at jeg også er blitt sånn... ennå jeg er jente og skal vite bedre.... så neste gang prikk han på skulderen og se han dypt inn i øynene og si fruene har begynt... hehe... kan ikke garantere at han hører det for det, hvis han lider av samme syndrom som min slekt.... hehehe...

Skrevet

Ja, må nok gjøre det. Han har ikke sagt et ord til meg etterpå, hehe. Skikkelig furten er han!

Skrevet

Hehe.. du får trøste han med at det går i reprise på zebra på lørdagskvelden. ;-)

Skrevet

da kan han jammen meg takke seg selv. FÅr se reprisen på lørdag da!!

Skrevet

Hehe, må flire litt. Mannen min er også slik som blir heeeelt oppslukt i biler på internett men har enda ikke vert ute for dette der da, men så ser han ikke på noen serier heller=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...