Hønemor&guttaboys Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Hei! jeg skrev til deg på PSM-siden også men.. iallefall, jeg oppdaget nettopp at barna våre er like gamle. Og så så jeg på hjemmesida di, ser ut som du har ei lubben nr 2 du også Tenkte bare å spørre hvor mye hun veier? Jeg har en gutt født 1. november, så han er født tidlig i mnd da. På kontroll for et par uker siden veide han 9,2 kg. Og alle synes han er såååå tykk
SnupsaTupsa Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 he,he joda, hun har kjøtt på bena, ja hi,hi Men er faktisk den tynneste på helsestasjongruppa si!! Så ikke så tykk vel? Bare godt hold? ;O) Har ikke blitt veid på en mnd, men skal sjekke hva hun veide da, jeg... De skal ha litt å gå på! Det hadde hun eldste og, men synes det gikk fort av da hun begynte å gå. Er ikke noe tykk nå synes jeg ihvertfall:)
SnupsaTupsa Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 var sist på 6 mnd-kontroll. da var hun 6mnd+1 uke. Veide 8,9 og var 66 cm måtte inn på hjemmesiden for å sjekke det. he,he den du var på er bare en av to som er linket sammen skjønner du. har egentlig passord, men måtte åpne litt for å få hjelp med bildene he,he Har dere hjemmeside da? Sier de noe på hs om vekta hans da?
Hønemor&guttaboys Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. juni 2007 godt holdt ja, det er jo bare bra! hs sier ikke noe spes, hun liker de litt godt i hold helsesøster også tror min er ganske kort også, derfor virker han tykkere liksom.. ligger heelt nederst på lengdekurven i allefall. Jeg har hjemmeside, men den er ganske "privat", eller sånn at jeg ikke legger ut adr her hvertfall men du kan få adr på PSM eller noe. De største våre er jo også like gamle da, snart 2årsdag og greier. Hvordan synes du det har vært å ha de så tette? Vet det er et teit spm, liker det ikke selv men. Hehe.. var det "planlagt" å få nr 2 så raskt etter første? Var det hos meg altså. Synes det er kjempekjekt jeg, hvertfall når de er samme kjønn
SnupsaTupsa Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 nææææh, så moro ) ja, da er det bra vi er allierte ;O) Mye å snakke om vi da sikkert! Er fordi jeg synes hjemmesiden er privat at jeg egentlig har passord og ;O) Kan få se den andre også hvis du vil! Den jeg åpnet med fotografbildene er jo nesten tom så den er grei hi,hi Jeg elsker at de er så tette! Noen dager er fæle, men det har ikke vært mange. Synes det er veldig stas, og nå ser vi hvor stor glede de har av hverandre i tillegg. Herlig:O) Og det blir bare bedre og bedre!!! Og det var absolutt planlagt! Kunne vært tettere, for hun satt ikke på første pp. Er du hjemmeværende med begge også? Hvordan synes du det går med to små? Hvor lang er han da? Gleder meg såååå til 2 årsdagen! er ikke mange dagene igjen nå :0D Din da?
Hønemor&guttaboys Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. juni 2007 Vi er på ferie i Sogn et sted på 2årsdagen, men det blir jo feiring likevel Barneselskap ja.. han har bursdag 11. Di da? Skal vi se.. på 6 mnd var mini min 64,5 cm og 8,6 kg, og nå er han 67,5 cm. De var jo ganske like da, i str men guttene "skal" vel være litt lengre enn jentene vel, i følge gjennomsnittet. Sikkert derfor min er "unormalt" kort Jeg er hjemmeværende med begge to ja. Du også? Jeg synes det går veldig bra, egentlig. I begynnelsen var det litt stress, særlig på morgenen Plutselig var det en til som skulle ha stell, liksom. Hehe.. men man blir jo fort vant, og vi er nå godt inne i rutinene våre. Nå er minste i full gang med å dra seg framover, kommer seg dit han vil liksom, og koser seg fælt i gulvet. Det er jo kjempelettvint! Storebroren er litt voldsom til tider, har hatt en litt sånn periode på det nå. Men minstemann tåler så utrolig mye, så det er ikke så ofte tårer, egentlig Har det vært noe "vold" hos dere da? Eller er storesøstra bare snill og grei? Ser for meg at jenter har litt mer omsorg for babyer enn gutter da Men de er jo så forskjellige, uansett..
Hønemor&guttaboys Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. juni 2007 Sendte deg forresten link til noen bilder på pm og så la jeg til et par bilder på profilen min.. men nå er det natta!
Hønemor&guttaboys Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 27. juni 2007 Jeg fant den! hehe Ja, kjenner til det der ja, løpe innom pc'n av og til.. Pleier sitte her midt på dagen jeg, mens de sover begge to, men da sitter jeg selvsagt med dårlig samvittighet. Så klesvasken formelig vokser imens! Hehe.. men må nesten unne seg en pust i bakken iblant også Nå er det middag her. Håper du ser denne tråden før den forsvinner igjen da
Hønemor&guttaboys Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 27. juni 2007 (dytter bittelitt, forsiktig..)
SnupsaTupsa Skrevet 27. juni 2007 #10 Skrevet 27. juni 2007 Hei ) Svarte deg før i dag, men under PSM-tråden skjønner du! Men du hadde kanskje sett det? Herregud jeg er så senil om dagen at det er helt ille! Hvordan var storebror i strl da? Han var jo veldig slank nå så det ut til på bildene! Storesøster her var også større enn de fleste andres jenter, men hun var også lenger (en god del lenger enn lillesøstra si). Satser på det jevner seg ut etterhvert, jeg. Det går seg nok til. Kan jo ikke slanke så små, og det værste er at hun ikke spiser så mye heller. Mindre enn de andre jeg snakker med som har jevnaldrende barn. Men det er ikke så lenge siden hun begynte bli mer aktiv... Jada, jeg er hjemmeværende med begge to. Synes jeg er heldig som har den muligheten egentlig, selv om det er utrolig slitsomt-spesielt i enkelte perioder. Vi tar det for det meste temmelig rolig, så da blir det ikke så stress på morgenen. Storesøster har begynt å sove til 9-10 også, og de legger seg igjen 12-12.30tiden, så det er jo temmelig begrenset uansett hva vi kan rekke også,.. Litt slåing osv har det vært her og, ja.Spesielt har hun tatt det ut på lillesøster om hun blir sint på meg! Men hun har et kjempetemperament, så hun fyrer opp for ingenting, og sliter med å roe seg igjen. Men det er ingen rolig "dukke og prinsessejente" det her altså! he,he Blir kos med bursdagsfeiring!! ) Min har 8., så det er ikke lenge igjen. Men stort sett alle vi kjenner skal på ferie, så det blir nok mest sannsynlig bare litt familie her hjemme hos oss på dagen. Kanskje barneselskap eller noe sånt neste uke, før folk flest reiser...
Hønemor&guttaboys Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 27. juni 2007 Hei igjen Og takk for svar Ja, sånn der temperament har min også, altså. Han greier rett og slett ikke kontrollere seg når han blir sint, han MÅ bare slå eller kaste noe liksom. Ofte er det lillebror det går utover, ja.. Men for meg virker det ikke som at han er "ondskapsfull", på en måte, han blir bare helt "blind", liksom. -Tja, du skjønner? Tror nok det er litt vanskelig tid, når man nærmer seg 2 år også, og han vil jo gjerne ha oppmerksomhet hele tiden da. Nå nettopp, for 10 min siden senest.. hehe, jeg måtte le da, for han ropte "mammaaaa, sjå på!!" og så skulle jeg liksom se på at han drakk drikken sin...... ehh.. da er'n desperat assa Robin, minstemann her i huset, spiser heller ikke mye mat, synes jeg. Nå har han bare villet hatt morsmelk de to siste dagene, men ellers spiser han stort sett to små grøtposjoner i tillegg. Lurer på om det er noen tenner på gang igjen, jeg. Han har 7 tenner nå, og det er 1,5 mnd siden han fikk den siste, faktisk. Men det må vel være det eneste han er tidlig ute på, hehe Hvor langt er minsta hos deg kommet, i utvikling? Han her åler seg framover, omtrent som ei målelarve. I et rasende tempo riktignok, men han går ikke noe i høyden enda. Han kommer seg over dørstokker og sånt, hadde faktisk kommet seg ut i ytterste gangen her en dag også (greit med en storebror som åpner dører for en, heh...), og der er det to ganske dryge trappetrinn ned. Da ble jeg litt overraska Han krabber ikke, men har vært litt oppe på kne i det siste. Lukas var ganske tidlig ute, så det er litt "uvant" å ha en sånn treiging, hehe Lukas reiste seg opp og stod ved bord o.l. yngre enn Robin er nå, liksom. Så de er litt forskjellige da. -Og guri, så like dine to var, på de sammenligningsbildene! Herlighet, har aldri sett noe nærmere tvillinger, jeg Tipper de kommer til å bli tatt for det etterhvert da, når størrelsen er jevnet seg ut Tror forresten det er bare 1-1,5 kg som skiller mine, men de er jo veldig ulike av utseende også, de da. Størsten er prikklik pappan sin og minsten på meg Sånn, da er datapausen min over
Hønemor&guttaboys Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 27. juni 2007 ps.. du har full fostboks
SnupsaTupsa Skrevet 27. juni 2007 #14 Skrevet 27. juni 2007 ha,ha, sitter med den åpen her, men sliter litt med å få hjernen til å henge med:P Klarte å lete den frem selv denne gangen he,he Har sletta plass i postkassa mi, men du har ikke mail eller msn da? Slit med dette greiene her ;OP
SnupsaTupsa Skrevet 27. juni 2007 #16 Skrevet 27. juni 2007 lagt deg til! åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå, herremin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hadde skrevet DEEET lange svaret jeg skulle sende deg på pm, men så funka det ikke og nå får jeg den ikke opp igjen *vræl*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå