Gå til innhold

Jeg trodde jeg skulle bli gal i kveld!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 7 mnd våknet en time etter hun hadde lagt seg og HYLTE! Hun skreik og skreik, og jeg trøstet og trøstet. Fikk roet ned, men var i gang igjen rett etterpå. Ble stille en halvtime etter et kvarter med skriking, også var det på'n igjen.... sukk...

Pappaen prøvde å trøste også, men da ble det i allefall ille. Hun dreiv på en god stund før det endelig ble stille.

Jeg syns det er så vondt, for jeg skjønner ikke hva det er... har hun vondt i magen? Tenner?

Dette skjer flere ganger i uka (ikke alltid like ille), og jeg skjønner jo ikke hvorfor hun skriker :-( Noen som kan gi meg noen tips om hva det kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ammer du? kan jo reagere på noe du spiser. hadde et helvete i natt fordi jeg tok en sjokoladebit....

Skrevet

Nei, ammer ikke... syns synd på henne, men er så frustrerende å høre på konstant skriking. Ga henne en paracet også... lurer så på hvorfor hun driver sånn.

Skrevet

Hei

Øreverk, kanskje? Da begynner de gjerne å skrike ett par timer etter de har lagt seg.

Skrevet

Kan de ha mareritt i denne alderen?

Tenkte litt på øreverk, men hun har vært sånn lenge, sånn innimellom. At hun skriker en stund etter hun har lagt seg. Og før på dagen i dag når hun sov var det helt greit...

Skrevet

ifølge barneboka mi er det på denne alderen de begynner å få indre uro/mareritt når de sover. Så det er vel mulig at hun har det...

Vår lille våkner nesten alltid 2 timer etter at hun sovner og gråter så sårt- mye mer sårt enn når hun var yngre . Det at hun strekker ut hendene mot oss og prøver å holde oss igjen når vi gir henne sutten eller vann gjør ikke akkurat lettere.... Men vi vet jo at dersom vi vugger henne i dag, må vi vugge henne i morgen og fremover....

Håper det ordner seg for dere- du merker sikkert dersom det er vondt hun har.

Skrevet

de kan ha mareritt ja.. gutten min var sånn han og, får tenner tror jeg, og da mener jeg å ha hørt at de kan få vonde drømmer.. jeg må noen ganger skru på lyset og vise han at det ikke er farlig.. når jeg legger han igjen, holder jeg i handa og synger..

uff, gjølr vondt i hjertet når de er sånn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...