Gå til innhold

Lady-comp vs. EL-test???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om lady-comp gjør den samme jobben som EL-tester? Har fått beskjed av legen min å ta EL-tester, men så kom jeg plutselig på at jeg har en lady-comp (Persona) fra tiden før jeg prøvde å bli gravid. (Ble da brukt til å finne sikre perioder, lyste rødt de dagene det var fare for å bli gravid). Gidd jo liksom ikke bruke hyundrevis av kroner på tester hvis jeg bare kan bruke compen... Noen som vet? Veldig takknemlig for svar:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, ble litt i tvil om du mente Ladycompen fra buenaventura.. eller heter et persona apparat det samme? tror det går fint an å finne eggløsning med ladycompen ja..men da bør det gå over et par mnd for å være sikker på at det ikke er så mye variasjon i syklusen.. Lykke til hvertfall:)

Skrevet

Jeg bruker begge deler denne pp-en. Har nettopp tatt i bruk compen, så el-tester er gode å ha. Har lest at tempen stiger etter el har skjedd mellom 0,2 til 0,8 grader, så jeg er på en måte føre var med el-testene.

Du får kjøpt el-tester billige og dyre på billige-tester.no. Er fornøyd med de!!

PS. kan være lurt å notere tempen på et skjema fra dag til dag.

Og det første legen din vil spørre om hvis du har behov for mer hjelp, er om du fulgte rådet hans- hvis ja, så tror jeg det er lettere å få den hjelpen du vil ha. Så jeg ville kjøpt el-tester:)

Skrevet

Ja jeg tror jammen jeg skal følge din metode og bruke både tester og comp. Utrolig at jeg ikke har kommet på å bruke den compen før asså, den har ligget i skuffen min i årevis... Har rett og slett ikke tenkt på det. Men men, fra nå av blir det mye EL-jakt på oss da;o) Takk for svar og lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...