Gå til innhold

kan hun ha løsna slimproppen..??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei jenter.

litt oppdatering siden sist. etter kraftige kynnere og blød livmorhals søndag kom jeg til jm igår kl 12. det gikk oki. hun var "oppi" og kjente og ga meg rett ang livmorhals og sa det var modning, tidlig modning. (er i uke 31)

så sa hun at jeg kanskje kom til å blø litt..

1.hvor lite er litt??

2.hvor lang tid er litt??

nå er det jo over 24 timer siden, og jeg er litt "rosa" enda og slimer masse, MASSE.

kan hu ha strippet meg?? (har akkurat lest hva det betyr.. hehe..)

klemz

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil ikke tro jordmor strippet deg i uke 31.... stripping er for å få fortgang i sakene, og det håper jeg da virkelig ikke jordmor var ute etter, hos en gravid i uke 31!?

Skrevet

nei, det håper ikke jeg heller, men fy f..n det gjorde ondt...

ble bare så usikker siden jeg fremdeles blør litt og slimer så mye...

ps: glemte noe før.. har akkurat fått tilbake sex-lysten..

skulle jeg kanskje vente litt med å gjøe noe med det???

Skrevet

Hm..om jeg hadde vært deg, så hadde jeg ville ringt føden og hørt om det er normalt at du skal blø/slime såpass mye, så lenge etter GU. Og forklart situasjonen. De vil kunne gi deg svar på det du lurer på, og hva du eventuelt bør og kan gjøre. De er der for oss :)

Lykke til!

Skrevet

man kan blø og slime litt opp proppen er løsna, men da danner det seg ny propp siden det er så tidlig. hadde jeg vært deg hadde jeg ringt å spurt, bare for å være sikker:)

Skrevet

takk jenter.

men etter den medfart jeg fikk sist jeg ringte føden for å spørre, så tror jeg at jeg ser det ann til i morgen.. og event ringe fast lege, hun er så søt.

har oxo time hos jm igjen i neste uke.

veldig beroliget med at du sier at det dannes en ny en...

natta jenter.

takk for hjelpen.

klemz

Skrevet

skjønner, men ring fastlegen din da om det fortsetter:)

det er bra du ble beroliget av det, slimproppen har gått noen ganger til meg og ny er blitt dannet så.. den gikk igjen i går og jeg håper det var siste gang:)

klem til deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...