Stella™alene med Even & Linnea Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Tror og håper jeg ikke hadde det,men sitter alikevel å lurer.. Gutten vår er 6mnd, sluttet å amme fullt etter 2mnd. fikk første mens 9mai,varte i vanlig(slik som den var tidligere) lengde,6dager. Også ventet og ventet jeg da..også kom det litt stikkinger i magen,og en del blod,nok til å fylle et tykt truseinnlegg fort,med diverse (ekkelt) klumper,lite,men noe.. Må jjo nevne at vi har prøvd å bli gravide siden før første mens.. Og forresten så blør jeg ikke mer.. blødde den ene gangen m stikkene, og litt rester,bare litt blodstripet utflod noen timer senere.. Det kan vel ikke være...? Tusen takk om noen kan hjelpe!
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Min første mens etter fødselen var litt sånn begge gangene. SA-en var mye mer blod, men så var det i uke 8....
Stella™alene med Even & Linnea Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2007 takk for svar:) trenger flere meninger....
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 jeg har hatt en spontanabort da jeg var ca 11 uker på vei, og da blødde jeg MYE! Brukte nattbind, og skiftet hvert 10 min på det verste... Hadde i tillegg rielignende smerter i en periode. Så for mine del var det ikke noe tvil om at det var en spontanabort. Blødde også i en uke etterpå.
Stella™alene med Even & Linnea Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. juni 2007 Nå ble jeg samtidig glad det ikke var det,men veldig trist når jeg hørte dette:( Synd at noen må oppleve slike ting! Nattaklem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå