husmusa Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Satan for ett liv. Bare jobb, pass av barn og husarbeid. Likevel er det alltid rotete, aldri a jour på jobb. Dårlig samvittighet for unga. Jeg ser ut som en dass for jeg har ikke over skudd til å stelle meg juuuuuhuuuuuuuuuuuuu i am happy
Eat sardines and die Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 og av og til er det veldig greit å være barnløs......................................hehe.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 Da er vi to:) Men i tillegg er vi sagt opp av huseier og må flytte, eneste som er tilgjengelig er et sted på 40kvm. Juhu Im happy 2..
Sjefsmegga Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 Her er det bare unger og husarbeid...skulle gjerne ha jobba for å fått ei pause fra hus og unger noen timer om dagen...men det blir..om et års tid..sukk...jaja
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #6 Skrevet 26. juni 2007 Hva er det her for en slags innstillng!? Sitte her å syte når vi hadde det så morro. Dere skulle skamme dere som lager så sur stemning. Når det gjelder det med dårlig samvittighet: Dropp det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå