Gå til innhold

Noen soon sexy mamas her? PSM!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! Står til? Vet dere, jeg savner liksom en sånn felles prateside på hjemmesiden vår.. flere som gjør det? Blir liksom litt "tungvindt" å gå inn på hver side for å skrive til hverandre. Greit med en dagbok i tillegg altså! Men hvis det bare er meg som savner det, så lar vi det være som det er :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Står bra til her, men ikke funnet den `helt store motivasjonen enda. Hva me deg? Er ikke det som er på forsiden en sånn felles prateside? der hun som har laget siden har skrevet test?? Hmm... trodde det jeg...

Skrevet

Hei, kan du sende den riktige adressen til meg? Kom ikke inn på den linken som jeg fikk i mailen...

Skrevet

Motivasjonen har ikke akkurat tatt meg med storm heller... men håper den kommer snart. Har opprettet meg en blogg som jeg kommer til å bruke=) Skal legge den ut på siden, når jeg skjønner hvordan jeg gjør det =)

Skrevet

hei,hei :o)

titter såvidt innom selv om jeg egentlig bør rydde litt he,he

ikke vært innom hjemmesiden siden i morges. Eneste "flink" jeg har vært er at jeg kjøpte kalkunpølser til gryta istedetfor vanlige... og pøsa på med ekstra grønnsaker... mangler litt motivasjon.

men er det ikke til å prate på forsiden der da? Er det noen fler som sliter med sinnsykt godtesug etter lunsj? hjelpe meg det er helt ekstremt her...:S

Skrevet

enig med deg mamma84...

kan ikke vi ha en sånn "chatbox" eller gjestbok hvor alle kan skrive inn...

Skrevet

Jo, det er det. Prøvde nettopp og vi må ha brukernavn og passord...det har ikke jeg i hverfall!

Hehe, da var du jo litt flink da.. alt hjelper ;-) vi hadde kylling tandoori i dag. Godt, men gikk vel ikke akkurat ned kg.

Sliter med sug etter is om dagen jeg! Blitt helt gal etter is.... buhu... hadde det bare vært gulrøtter liksom...

Skrevet

Den der boksen som ligger på forsiden må man logge seg inn for å bruke. Dvs bare hun som har laga siden kan skrive der, eller vi må få passord og greier. Synes det er enklere hvis vi slipper logge inn for hver gang jeg da :)

Vel, har egentlig funnet endel motivasjon jeg, det var liksom bare å si det høyt som skulle til. Og så nå som mannen min vet om dette her, så må jeg jo vise at jeg "kan"! hehe.. :) Meeen, greier ikke helt å holde meg unna godsaker enda, menmen.. Og så aner jeg ikke hvor lenge det holder.. Men, vi skal jo stå sammen! En liiiten bedring er uansett i riktig retning!

Som ei anna sa, så tenker jeg også å fokusere mest på mer trening og fysisk aktivitet, samt kutting av godis. Tror ikke jeg kommer til å telle kalorier og sånt, vil heller legge om livsstilen littegrann bare, og så finne en måte å holde vekta i sjakk på som jeg kan leve med. Jeg tar ikke helt av, for å si det sånn ;)

Skrevet

Jeg kunne også godt tenke meg en mulighet til å prate inne på psm-sida :)

Skrevet

Og jeg da, som lagde -salat- til middag idag.. med hjemmebakte GROVE rundstykker til. Satt litt med den der følelsen.."ehh.....var dèt alt?!" etterpå da, hehe :)

Skrevet

Hehe.. skjønner hva du mener! Men har man litt brødmat til så hjelper det jo litt da... j

eg tror ikke kroppen min vil ned noe mer jeg. Stått stille siden 2 mnd etter at frøkna ble født. Men kanskje blitt litt fastere i fisken da, selvom vekta er lik... og jeg som hadde så store planer om å bruke sommer klærne mine igjen i år også! Fader heller...

Skrevet

spiste seigmenn og marshmellows idag jeg.

I AM A FAT PIG MED NULL SELVPOWER

Skrevet

Det er jo lov til å unne seg litt da, så lenge man ikke venter til mandag før man starter på jeg-skal-være-flink-bølgen igjen. Det er jeg nemlig super god til... en sikkelig mandags slanker, som holder tom tirsdag... jepp, trenger en sikkelig dose moritvasjon for å holde ut hele uken + uke etter uke... grrr...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...