Gå til innhold

Nutrilett--en enkel løsning--

Anbefalte innlegg

Skrevet

1 pose morgen, 1 pose til lunch, middag som vanlig og en pose til kvelds.

Tror dere dette funker?

Planer om ca 2 kiloi på 1 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tuller du nå?

Med dette systemet går du ned minst 5- 6 kilo pr måned.....................men det er bare muskler. Pluss at du kommer til å bli smågal av ikke å spise.......anbefaler det IKKE på det sterkste

Skrevet

Tuller ikk nei, vanligvis spiser jeg ikke frokost, men med denne "kuren" gjør jeg det. Spiser egentlig veldig lite mat, men altfor mye snop, tenkte at dersom jeg klarer dette her UTEN snop bør jeg nå det lille målet mitt.

Kanskje?

Skrevet

Djezzzzzeeeezzzzzz.. late kjærring!!! nutrilett du liksom.. det betyr 3 kilo ned på en mnd og 6 kilo opp neste!!! lett på rævva og spis litt sunnere du:-)

Skrevet

Men i tillegg har du tenkt å klare det uten mat? Det er bare sykt..................hvordan skal du gjøre det etterpå da?

Skrevet

Spiser jo middag.

Etterpå, da er det ikke lengre ferie, og jeg skal begynne trene igjen.

Jeg er ikke tykk, fet eller overvektig, men har lagt på meg et par kilo siste halvåret jeg vil ha bort fort.

Skrevet

Jeg synes å huske at du kalte meg elendig på kostholdsråd en gang i tiden.....................................jeg bøyer meg i støvet for mesteren! he he

Skrevet

Jeg er stolt over at du begynte å trene samt at du la om kostholdet til det bedre etter mine råd tjukka:-) Så det er jo et bittelite lys i tunnelen også:-)

Skrevet

Hvem i all verden prater du til????

Skrevet

Skal vel du gi en stor F i:-) Late nutrilettkjerringer burde virkelig vært tvangsinnlagt for å bedre kostholdsrutinene sine:-)

Skrevet

Du er bare misunnelig du fordi jeg kan dra og trene når jeg måtte ønske. Du som har fire tunge sementbøtter å ta hensyn til har det jo litt verre. Jeg vet det er vanskelig når du kjenner bilringene sakte fylles og du ikke klarer gjøre no emed det. Men en ting vet jeg...........................hvis man forbrenner kalorier ved å sitte på nettet...........ja da er du sylslank vennen..........hehe.

Skrevet

Ha.den eneste mosjonen du får vennen er å løpe etter Taxien for at du skal nå et av de daglige Grete Rhodekursene dine... Jeg derimot har selvfølgelig trening sammen med ungene.. Mitt største mareritt som far er jo at de skal bli større og sterkere enn meg samt få større muskler:-) Så den der var du lite heldig med tjukka:-)

Skrevet

Du lyver så det renner av deg tjukken. Det er jo mange som har kommentert i det siste at du skriver feil ganske ofte. Du vil vel ikke at det skal komme ut at det er på grunn av bilringen din?

Det er vel best at det forblir en hemmelighet at du har en mage som henger så aktivt over tastaturet at den faktisk er å regne som en tredje hånd.............bare ikke så nøyaktig bestandig.

Du bør forresten få gjort noe med det gnagsåret nå.....................ja det rett under magen vettu. Det har gått verk i det, men det er vel litt vanskelig å se tenker jeg. Lenge siden sist du så tasseladden din nå ja. Speil og jekk må til hver gang du skal ta deg en liten runk. he he

Skrevet

hmmmm.. Tror du har værtt litt for mye sammenme Tårnfrid nå vennen:-) Som sagt så ville du dødd av ydmykhet med en gang du så meg!!! Du ville også mest sannsynlig bedt om å bli tatt inn i mitt private harem, som selvfølgelig ikke hvem som helst slipper inn i:-) Du tar nok gankse så feil der tjukka:-)

Skrevet

Ja den satt tenker jeg. Da tar jeg med i samme slengen at det er flere år siden du forlot huset ditt. Barna dine er nærmest fanger for å hjelpe til å mate og bade far...........................he he

Skrevet

skal svare deg senere frekke kjærring:-)

Skrevet

Jada jeg vet det....................guttene skal bade deg nå. Det tar sine timer. Best å tenke seg litt om også før du svarer. Ikke lurt at sinnet ditt avslører sannheten om Trondheims "store" sønn! He he he.............................jeg tor jeg snart skal løpe og legge meg. Kjenner at jeg er en smule overtrøtt.

Dette gjør jeg aldri til vanlig men i kveld har jeg vært litt ekkel med deg så.............................*smask*!

Skrevet

dere kjerringer overtok jo hele tråden min.

Hvor faen ble det av meninger om menyen min da??

Kom igjen da kvapsekrek, man får jo stram struttrumpe av nutrilett, ALLE vet jo det!!!!!!

Skrevet

Jeg er ingen kjerring! Dessuten var det mer spennende å slenge skit til andre enn å følge en vannvittig teit tråd. Kom på noe bedre så skal jeg være med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...