endaeintrønder Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 herregud det her har gått FORT!!!!!Noen flere som skal til pers på mandag her???
Raych Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Du skal ta KS på St. Olavs du?? Passer med dagen:) De tar jo sine planlagte KS mandag og torsdag:) Skal ikke inn nå på mandag, men i august. Du må ha masse lykke til, så kommer du vel og forteller om det etterpå??
endaeintrønder Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2007 Raych:) Jupp,stemmer det!!Må si jeg gleder meg til å bli ferdig nå altså Takk for det,skal komme med utfyllende rapport når jeg kommer hjem,hehe...Du må ha lykke til du også!!!*klæm*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå