Gå til innhold

6 små dager til ks jo:)))


Anbefalte innlegg

Skrevet

herregud det her har gått FORT!!!!!Noen flere som skal til pers på mandag her???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal ta KS på St. Olavs du?? Passer med dagen:) De tar jo sine planlagte KS mandag og torsdag:)

 

Skal ikke inn nå på mandag, men i august. Du må ha masse lykke til, så kommer du vel og forteller om det etterpå:)??

Skrevet

Raych:)

 

Jupp,stemmer det!!Må si jeg gleder meg til å bli ferdig nå altså:) Takk for det,skal komme med utfyllende rapport når jeg kommer hjem,hehe...Du må ha lykke til du også!!!*klæm*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...