Gå til innhold

Våkner om natten!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt våkna gulle klåkkå 00.30 å sutra å grein t klåkkå blei 02.30.. Ka kan gronnen vær? Tips t kossen eg kan få an t å såvna ijen, tenkte åm an drømde elle någe eg...virka sånn.. Bler trøtte av sånne netter! Han e snart 8 mnd, fått ei tånn.. Kan d vær at dårr e mar tenner påvei? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sønnen min er 3 mnd, han er veldig glad i å sove på siden,

(spiller ingen rolle om det er høyre eller venstre) hvis han legger seg på ryggen i søvne, begynner han å sutre/gråte da legger jeg han på siden med engang og vips så sovner han=)

Kanskje det kan være en løsning??

Skrevet

Takk for tipse, d fønka tiligare då han va mindre. Men e blitt litt mar sta nå kan du sei;) Off, håbe han såve gått inått:)

Skrevet

Kan hende han ikke er helt mett... Dattra mi har vært sånn ei stund nå og i dag så har hun ikke våknet enda. Og hun fikk mere grøt i kveld enn d hun har vært vant til.Og hun sover som en sten nå=)

Skrevet

Hmm.. Han får grød lagt av 1,5 dl vann pluss 1\2 glass me fruktmos m\fullkorn ein time før sengå, å me sengå drikke han sirka 200 ml mme. Kan vel kje j an så mye mar?:P

Skrevet

hørtes ut som det var en god porsjon:)jenta mi er 5 mndr, hun har også begynt å våkne midt på natta. Gjerne våken 2 t, jeg gjør i alle fall noe som er feil:) når hun våkner med et smil og mye latter og slett ikke har tenkt å sove, tar jeg henne opp og koser m henne, gir henne mat, til hun er moden for soving igjen...da er det heilt greitt å bare legge henne ned i senga si:)hun har i tillegg blitt vanskelig å få til å sove for natten. Skjønner ikke dette helt. Det kan virke som om dette går litt i rykk og napp og lite å gjøre noe med:) (hvertfall den erfaringen jeg sitter m etter å ha blitt trebarns-mor).

Skrevet

Ja, han spise gått;) Eg har jo igroen slutte me mad på nettene, men har måtta bøya meg for an någen netter nå asså. Årke kje den skrigingå;) Menmen, eg får kryssa fingrane for at han har planar åm å såva gått inått;) Får legga meg nå, sånn at eg jaffal får såva litt:p Natti folkens, takk for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...