2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 I natt våkna gulle klåkkå 00.30 å sutra å grein t klåkkå blei 02.30.. Ka kan gronnen vær? Tips t kossen eg kan få an t å såvna ijen, tenkte åm an drømde elle någe eg...virka sånn.. Bler trøtte av sånne netter! Han e snart 8 mnd, fått ei tånn.. Kan d vær at dårr e mar tenner påvei?
ValentinesBaby Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Sønnen min er 3 mnd, han er veldig glad i å sove på siden, (spiller ingen rolle om det er høyre eller venstre) hvis han legger seg på ryggen i søvne, begynner han å sutre/gråte da legger jeg han på siden med engang og vips så sovner han=) Kanskje det kan være en løsning??
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2007 Takk for tipse, d fønka tiligare då han va mindre. Men e blitt litt mar sta nå kan du sei;) Off, håbe han såve gått inått:)
Snart mamma til 4 Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 Kan hende han ikke er helt mett... Dattra mi har vært sånn ei stund nå og i dag så har hun ikke våknet enda. Og hun fikk mere grøt i kveld enn d hun har vært vant til.Og hun sover som en sten nå=)
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. juni 2007 Hmm.. Han får grød lagt av 1,5 dl vann pluss 1\2 glass me fruktmos m\fullkorn ein time før sengå, å me sengå drikke han sirka 200 ml mme. Kan vel kje j an så mye mar?
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 26. juni 2007 #6 Skrevet 26. juni 2007 hørtes ut som det var en god porsjon:)jenta mi er 5 mndr, hun har også begynt å våkne midt på natta. Gjerne våken 2 t, jeg gjør i alle fall noe som er feil:) når hun våkner med et smil og mye latter og slett ikke har tenkt å sove, tar jeg henne opp og koser m henne, gir henne mat, til hun er moden for soving igjen...da er det heilt greitt å bare legge henne ned i senga si:)hun har i tillegg blitt vanskelig å få til å sove for natten. Skjønner ikke dette helt. Det kan virke som om dette går litt i rykk og napp og lite å gjøre noe med:) (hvertfall den erfaringen jeg sitter m etter å ha blitt trebarns-mor).
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. juni 2007 Ja, han spise gått;) Eg har jo igroen slutte me mad på nettene, men har måtta bøya meg for an någen netter nå asså. Årke kje den skrigingå Menmen, eg får kryssa fingrane for at han har planar åm å såva gått inått;) Får legga meg nå, sånn at eg jaffal får såva litt:p Natti folkens, takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå