Bellanotte Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Noen som har denne. Er dere fornøyd? Har lyst til å bytte ut chicco reisetrilla vår. Sønnen vår er 14 mnd gammel og stor av vekst. Er den stor nok?
SunRoad. Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Vi har Buzz'en ja, er kjempe fornøyd med den. Vi kjøpte den i fjor da gutten vår var 10 mnd. å har så å si brukt den hver dag siden. (Å nå er han 19mnd.) Den er selfølgelig ikke noe på vinterføre, men er super til å ha med ut å inn av bilen, enkel å legge sammen å folder seg opp som en drøm, hehe...så jeg vil absolutt bare gi denne vognen ros =) Viss jeg skal si noe negativ om den er lagringsplass til feks. handleposer o.l. Jeg pleier å knyte posene fast til håndtaket siden vi ikke har den kurven som man kan få kjøpt til den. (Den følger ikke med., tror den koster 299,-)
SunRoad. Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 Kan legge til at gutten vår også er stor av vekst, for 2 mnd. siden var han 14 kilo å 92 cm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå