Gå til innhold

Quinny buzz og ikke zapp


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har denne. Er dere fornøyd? Har lyst til å bytte ut chicco reisetrilla vår. Sønnen vår er 14 mnd gammel og stor av vekst. Er den stor nok?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har Buzz'en ja, er kjempe fornøyd med den. Vi kjøpte den i fjor da gutten vår var 10 mnd. å har så å si brukt den hver dag siden. (Å nå er han 19mnd.) Den er selfølgelig ikke noe på vinterføre, men er super til å ha med ut å inn av bilen, enkel å legge sammen å folder seg opp som en drøm, hehe...så jeg vil absolutt bare gi denne vognen ros =) Viss jeg skal si noe negativ om den er lagringsplass til feks. handleposer o.l. Jeg pleier å knyte posene fast til håndtaket siden vi ikke har den kurven som man kan få kjøpt til den. (Den følger ikke med., tror den koster 299,-)

Skrevet

Kan legge til at gutten vår også er stor av vekst, for 2 mnd. siden var han 14 kilo å 92 cm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...