frøken blå Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Denne helgen tar svigers med seg mine to gull-skatter på hytten. 4 åringen og vesla på 9 måneder. Hvordan skal det gå? ALDRI vært borte fra minsten, og har vært sjelden borte fra eldstegutten også. Hjeeeeeelp.... =S Jeg og sambo skal på kino på fredagen, på sandvolley-festen i stavanger hele lørdagen. På søndagen reiser vi ned til hytten. Da reiser svigers hjem, og vi 4 blir igjen på hytten og har fra da av 2 måneders sommerferie sammen! =) Men gru-gleder meg til å være borte fra dem.... Gruer meg mest, men gleder meg litt til tiden alene med sambo også. Vet jo at barna kommer til å storkose seg på hytten også!! Husker ikke sist vi fant på noe sammen.... 9 år gammelt forhold.... =)
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 Vet hvordan du har det, ikke så begeistret for å være vekke fra barna over tid jeg heller. Aldri vært mer enn en natt borte fra lillegutt (18 mnd) og selv det er lenge! Men det går så fint, skal du se og det blir nok ganske godt også
ZamZam Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 Skulle akurat til å svare! Dette går kjempebra, selv om du kommer til å savne barna litt så er det deilig å være kjærester litt også!! KOS dere MASSE i helgen og ta vare på hverandre!!!
olla Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 Det kommer til å gå supert!!! Nyt livet, og livet i by`n!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå