Gå til innhold

Blødninger i uke 27?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste dagene har jeg hatt små blødninger, ferskt blod. Noen som har opplevd dette, eller vet hva det kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ingbiller meg at jeg har hørt at om det kommer fersk blid så skal man kontakte lege......hvis det ikke var omvendt da..

Uansett kjekt å få sjekket opp så slipper man å gå å bekymre seg sånn :o) Trenger jo ikke å være noe galt.

tror det var noe sånt som at om det ferske blodet kom rette ertter et samleie så var det som regel ikke noe å bry seg om, men om det kom utenom det så skulle man kontakrte lege.

lykke til:o)

Skrevet

har ikke vært noe samleie inni bildet på en stund:p Får se om jeg blør noe mer ut over natten, så ringer jeg i morgen tidlig. Da er jeg uansett på den sikre siden

Skrevet

Hehehe;o) Forstår..

Ja, gjør det du, greit å få sjekket det liksom.

Lykke til:o)

Skrevet

Mest sannsynlig er det uskyldig. Har opplevd slike små blødninger gjennom hele sv.skapet. Er 26+3 i dag. Senest var det i går.

En fredags ettermiddag fikk jeg meg en skikkelig støkk.

Skulle være kjapp i dusjen for å rekke et fly. Når jeg tørket meg meg handuken fyltes den opp med blod *grøss*

Fikk bra panikk da!!

Heldigvis var alt i skjønneste orden.

For min del ligger morkaken veldig langt nede. Får vite neste torsdag om jeg må ta ks pga det. (Tror jeg hvertfall)

Uansett så er det en god regel å ringe føden når blødninger oppstår.

Som min jm sier "svært sjelden kan en finne noe galt. men hvis en tar kontakt på et tidlig tidspunkt er det mye større sjangse for at det går bra _om_ det skulle være noe galt."

Lever litt etter dette jeg da :)

Sammen med; heller en gang for mye, en for lite :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...