OnlyMe Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Lurer sånn på hvordan de er! Har hatt hard mage noen ganger, men det er KUN der h*n ligger... Kjenner liksom hardt der, og mykt resten.
MomInUSA Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Antar du er foerstegangs - det er akkurat saann jeg hadde det sist svangerskap. Visste ikke hva kynnere var, og visste ikke helt hva jeg skulle svare legen naar han spurte om jeg hadde kynnere.... Magen ble hard av og til, men jeg trodde det var babyen som presset mot magen eller snudde seg.... Det kan nok godt hende at du har kynnere men ikke merker det eller ikke vet hva det er. Tror ikke det er saa uvanlig at man ikke har noe saerlig kynnere naar det er foerste svangerskap. Jeg fikk veldig tyngdefoelelse (press) i magen naar jeg gikk tur osv, og tror nok naa at jeg hadde kynnere uten aa vite det.
OnlyMe Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2007 Bra det er normalt da:) ja, er nok førstegangs så er jo litt spent på alt..Men jeg mener virkelig at det er h*n jeg kjenner når jeg tar på magen. Var hod jm for en uke siden og var da hard nedert i magen, og fant ut at der lå hun, og hadde hodet på høyre siden. det var akkurat det samme jm sa når hun kjente:D hehe.. Kan godt hende jeg har hatt det, men vil vite det.. hehe *noen får gi beskjed når det kommer en;)*
Nusse_83 Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 Jeg er førstegangs og har hatt mye kynnere siden uke 17-18 og det har skapt menge bekymringer for min del. Er vant til dem nå men skulle gjerne vært for uten. Selv om de ikke er vonde er de ofte ubehagelige, og kan begrense endel på bevegelsesfriheten. Konklusjon: misunder deg litt jeg me&mini
olivenmamma Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 Jeg var hos jordmor i dag og fortalte henne at jeg ikke trodde jeg hadde hatt kynnere, aldri hatt vondt i magen. Hun sa at kynnere er når magen blir hard - og det trenger absolutt ikke være vondt slik jeg trodde. Så det er sikkert kynnere du snakker om=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå