ApriIbaby Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Han er såååå allergisk. HAAAAter mygg. Svalbard - here I come.
Mille** Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Iflg dama på apoteket så gjør det ikke det, skal ikke brukes av barn under 3 år. Og eldre barn skal ikke bruke mye av det. Men du kan bruke det på klærne til gutten da. Hater mygg jeg også!
@stronauten med 3 små Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 Ja, jeg har kjøpt noe på helsekost, en gele som kan smøres også på små barn. Den lukter ikke så ekkelt som slike som kjøpes andre steder, så den virker tryggere. Husker dessverre ikke navnet akkurat nå, men spør du så vet de sikkert hva det er. Den hjelper både før og etter stikk.
hund&barn@fullrulle Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 Vet egentlig ikke jeg, men litt eurax da? Den skal jo skremme mygg også.
ApriIbaby Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. juni 2007 Man kan vel få nyresvikt av å bruke Eurax mer enn tiltenkt...hvis jeg ikke husker feil. Noe alvorlig er det hvertfall. Har ikke så lyst å smøre på han det heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå