løveprinsen <3 Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Hadde en MA i april og har etter det hatt 2 mensperioder. Disse to gangene har vært annerledes enn tidligere. Jeg blør lengre og den kommer og går. Kan holde opp i en dag for så å komme tilbake igjen neste dag. Er dette normalt? Har det noe med utskrapningen å gjøre? Takker for svar.
Måånestråle Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Jeg hadde en MA i slutten av mars, og har som deg hatt annerledes sykluser enn før jeg ble gravid. Syklusen har vært lenger, og TR har også vart litt lenger og vært annerledes enn før. Men jeg håper den roer seg etter hvert. Jeg har hørt om flere som har hatt tullete sykluser etter MA, så jeg antar at det er ganske normalt. Nå var jeg ganske bortskjemt med stabile sykluser på 28-29 dager fra før, så jeg skal vel egentlig ikke klage så mye over 31-35 dager...!
løveprinsen <3 Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2007 Syklusen har faktisk vært stabil på 28 dager, og nesten på timen:-) Kan det være at vi har sex for tidlig etter endt mens? Synes det er så rart at det blør en dag men bra igjen neste. Kan det være at"såret" etter spiren ikke er ordentlig grodd ennå? Og tror du dette kan ha innvirknig på om jeg blir fort gravid igjen? Masse spørsmål her nå. Takker veldig for svar.
Måånestråle Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 Hm, jeg kan ikke så innmari mye om dette, så jeg vet ikke om jeg har så gode svar å komme med... Slimhinnene inne i livmora har jo blitt veldig forstyrret av både graviditet og utskrapning, og det skal sikkert lite til før den begynner å blø. Om dette har noen innvirkning på hvor raskt du kan bli gravid igjen, det aner jeg ikke. Så lenge syklusen er i gang igjen, så burde det være klart for ny huleboer om kort tid, ville jeg tro!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå