Marolla Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Hvor store og røde ble brystene til barnet ditt? Kaja sine er jo så røde og hovne at jeg begynner å bli litt bekymret.. Tok det lang tid før det trakk seg tilbake?
kulepenn Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Min gutt hadde slike klumper under brystvortene sine og fødeavdelingen sa at det var fordi han hadde mine hormoner i kroppen fra graviditeten. Det tok faktisk en måned eller to før det forsvant.
Marolla Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. juni 2007 puppene hennes er jo så røde og såre. Vil at det skal gå bort fort!
smaskeli fødte 20 jan 2007 Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 De ble kjempe store. Så det godt under tøyet. Til og med de på helsestasjonen sa: oiiiiiiiiii det var hovent ja, får håpe det gir seg... varte ett par uker.......... ikke uvanlig ;o))
Marolla Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. juni 2007 Heksemelk er når spebarnet reagerer på hormonene dine og får bryster. Innimellom så kan det legge melk fra de også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå