junisnuppa/fødeklar Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Jeg er litt sulten og må spise litt før jeg går til køys.... Noen forslag til noe godt enkelt og kanskje litt sundt? Har foorøvrig termin idag!!!! Håper ikke går så lenge over altså... Ha en god kveld alle sammen her )
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 her blir det baguetter med ost, kyllingpålegg,tomat og rapidsalat=)
Chaiemae Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 En god salat er jo både sunt og lettvint. Ta det du har av grønnsaker og eventuelt kylling/skinke el. Med en god dressing så er det kjempedeilig. Hmm tror faktisk jeg skal lage meg en deilig kyllingsalat selv.
Søtnos Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 jeg har dilla på havreknekkebrød med brunost og syltetøy mer lyst på det en vanlig middag - jepp sikkert noe galt her hehe
junisnuppa/fødeklar Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. juni 2007 mmmmm...her var det mange gode forslag. Blir nok salat med brød ved siden av tror jeg. Kylling..mmm....det fikk jeg veldig lyst på ) Takk for gode tips og kos dere med kveldsmaten. Det skal jeg gjøre )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå