Nusseline♀♀♂ Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 Brukte nan inntil vi var hos barnelegen og fikk vite han hadde melkeallergi. Nå går det i prosobee(soya mme).
Shabby Cheap Chic Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 begynte med nan men snuppa fikk så vondt i magen så jeg gikk over til hipp.. fungerer kjempefint for oss i alle fall.. Skal du begynne med mme?
2005&2010 Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 Brukte nan, men så ville hun plutselig ikke ha det lenger, og da byttet vi til collett
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #6 Skrevet 26. juni 2007 icepop: har gitt mme en god stund nå fordi jeg mistenkte jeg ikke hadde nok melk til han,og det stemte.. han er utroooolig sulten,og spiser mye.. også er han ikke så glad i brystet,når melka ikke spruter og han må jobbe for maten blir han så sinna..
Shabby Cheap Chic Skrevet 26. juni 2007 #7 Skrevet 26. juni 2007 å ja skjønner ... tror ikkke jenta mi veit hva pupp er jeg.. hadde bare melk i 2 uker jeg og ikke nok da engang. så her har det vært mme lenge nå... mptte begynne å gi grøt for noen dager siden for hs sa at hun fikk for mye mme...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå