Gå til innhold

dere som bruker/har brukt mme..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukte nan inntil vi var hos barnelegen og fikk vite han hadde melkeallergi. Nå går det i prosobee(soya mme).

Skrevet

begynte med nan men snuppa fikk så vondt i magen så jeg gikk over til hipp..

 

fungerer kjempefint for oss i alle fall..

 

Skal du begynne med mme?

Skrevet

Brukte nan, men så ville hun plutselig ikke ha det lenger, og da byttet vi til collett

Skrevet

icepop:

har gitt mme en god stund nå fordi jeg mistenkte jeg ikke hadde nok melk til han,og det stemte..

han er utroooolig sulten,og spiser mye..

også er han ikke så glad i brystet,når melka ikke spruter og han må jobbe for maten blir han så sinna..

Skrevet

å ja skjønner ... tror ikkke jenta mi veit hva pupp er jeg.. hadde bare melk i 2 uker jeg og ikke nok da engang. så her har det vært mme lenge nå...

 

mptte begynne å gi grøt for noen dager siden for hs sa at hun fikk for mye mme...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...