Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 jeg tisser i ett sett, men må ikke på "do" lenger. noen tips på hva som kan få igang magen? det går jo 4-5 dager mellom hver gang...
Miss L å di Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 grov frokostblanding blanda med youghurt... og drikk haugevis av vann.
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 sviskersaft eller sviskeryogurth=) eller så får du ty til avføringsmiddel=)
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 Jeg spiser Weetabiks med rosiner hver morgen.Sammen med et glass juice og 2 kopper te er magen min garantert i "gang" Kjempegodt er det også!
vekten:) Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 KISEL!!!!!!Det er innmari bra for magen.For ikke å nevne hår,hud og negler.Kisel er et kosttilskudd som du får kjøpt på helsekosten for 99 kr.Dette er noe en bør ta selv om man ikke er gravid.Du kan Google det for å lese mere om det.Jeg har tatt det hele svangerskapet og er i uke 27 nå.Har ikke hatt noen forstoppelse.Bra for huden da det gjør huden mere elastisk pluss at det reduserer håravfall.Anbefaler den i tablettform.Finnes i gele og pulver form også. Lykke til:)
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #6 Skrevet 26. juni 2007 har akkurat samme probleme som deg, jeg har putta i meg bare grov bakst, masse frukt og grønt, yoghurt, biola, svisker osv osv. alt jeg har fått råd om, men ingating har funka for meg! Så da begynte jeg rett og slett på duphalac, et avføringsmiddel som ikke har øyeblikkelig virkning, men som du drikker to ganger om dagen i en periode på ca 4 dager, så ordner det seg rimelig fint:)
Minimio Skrevet 27. juni 2007 #7 Skrevet 27. juni 2007 Lactulose eller duphalac!! Avføringsmiddel som kjøpes på apoteket. Jeg har brukt det masse både dette svangerskapet og forrige. Blander det sammen med vann om morgenen så blir snart "dorutinen" stabil.
Focusina Skrevet 27. juni 2007 #8 Skrevet 27. juni 2007 Linfrø og culturamelk. Gjerne med pæresmak. Kiwi før du legger deg og sviskekompott uten sukker. Dette hjelper godt for meg og jeg VET hva jeg snakker om ;-) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #9 Skrevet 27. juni 2007 Uff angrer på at jeg leste dette iallefall. Renneræv delux!! takk takk :-P
"gullet" Skrevet 27. juni 2007 #10 Skrevet 27. juni 2007 dette er helt normalt, vil regulere seg etter hvert... drikk masse, masse vann og youghurt er heller ikke og forakte, den er med på og regulerer magen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå