Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat fått kjøpt et elastisk bæresjal og nå lurer jeg egentlig på hvilken stilling jeg skal plassere babyen i for å gjøre det mest mulig behagelig. Den eneste stillingen jeg får til er når hun har beina på hver side, magen og hodet inn mot mitt bryst. Men jeg lurer på om dette kan være skadelig for henne? Hun er 3 mnder og er sterk og løfter og holder hodet godt, men jeg lurer på om det er andre stillinger som kan være bedre for henne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker bare den stillingen. Syns den er genial, for da kan hun hvile hodet mot meg når hun blir sliten, og jeg kan støtte hodet med sjalet hvis hun sovner. (Mi er 11 uker) Men du kan sikkert snu henne også, så hun får se mer av verden....hvis hun er veldig sterk i nakken da.

Skrevet

Har aldri hørt at den stillingen kan være skadelig. Når hun sitter i et bæresjal, så får hun ikke hele vekten sin på hoftene og bekkenet, som i en babybjørn, så bærsjal er bedre ergonomisk for henne. Hun får være nær deg hele tiden, og kan sove når hun vil. Selv om hun sitter vendt mot deg, kan hun følge med på det som skjer, uten at det blir for mye inntrykk for henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...