Libido- Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Kan du være så snill og oversette dette diktet for meg? er ikke helt stø på svensken ;-) Skal få slippe om du ikke gidder altså! =) Det är som ett mirakel när ett barn har blivit fött ut kom en liten människa som ingen förut mött Ett spädbarn är så vackert och dess doft helt underbar Det är nåt visst med blicken som är sällsynt vis och klar Från den stund man tar emot det blir det aldrig mer detsamma för ett barn förändrar livet för sin pappa och sin mamma Ett sånt hav av ömsint kärlek som plötsligt väller fram för detta lilla under som ännu vägs i gram
Cat.68 Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 tja skal prøve da, mend et er vanskelig med dikt siden det ødeleggger rytmen liksom men skal prøve så godt jeg kan. Det er som et mirakel når et barn er blitt født ut kom et litet menneske som ingen før har møtt Et spedbarn er så vakkert og deres lukt helt nydelig, Det er nå rart med blikket Som er sjeldent klokt og klart Fra den stund man tar imot det blir inget med seg likt, for et barn forandrer livet før sin pappa og mamma Et slikt hav av varm kjærlighet som plutselig velter frem, for dette lille under som ennå veies i gram Noe sånn ca vil jeg tru det blir. Vakkert dikt forresten. ;o))
Libido- Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2007 Tusen takk snuppa! Du er en knupp =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå