☆Pacific sunset☆ Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Hva står det i pakningsvedlegget i zyrtec pakken ang. å bruke dette når man ammer? Er sååå tett i nesa om dagen og nyser og øya renner - blir gæren snart!!
mayaya Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 har ikke pakningsvedleghg dessverre, men det er fordi jeg fikk beskjed om ikke å bruke det...
ApriIbaby Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 Går over i mm. Skal ikke brukes av ammende kvinner. Sorry.
Tasselur Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 Skal ikke brukes av ammende, nei. Legen gir deg en annen type, husker ikke helt hva den heter.
☆Pacific sunset☆ Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. juni 2007 ok. takk for svar! da får jeg få noen nye
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #6 Skrevet 26. juni 2007 Jeg la jo inn et inlegg om dette her om dagen, ang hva leger sier. Jeg spurte først apoteket og dem sa Zyrtech. Så ringte jeg legen min og spurte, hun sjekket opp i hva jeg kunne bruke og fikk samme svar... Zyrtec! Grunnen er at polaramin som man bruker når man er preggis, og som regel får når man ammer er at det gjør bebisen veldig trøtt. Så jeg brukte zyrtec.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå