Gå til innhold

Hvor lenge før satt dere dato for bryllupet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når bestilte dere lokale, fotograf,mat,kirke++++

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bestemte oss for en et par uker siden, at vi skal gifte oss august neste år..

Ringte kirke samme dag..

Har bestilt lokala m/mat-drikke..

Holder på i disse dager å bestille fotograf..

Skrevet

Vi gifter oss 07.07.07 så bestilte tidlig ja :) På "vanlige" trneger man kanskje ikke sååå lang tid i forveien men å ha ting klart ca 6 mnd før må vel være kjekt ;)

Skrevet

Valgte august 08 i desember å ringte kirken rett etter nyttår å satte dato til den 09.08.08.

Nå har vi det meste ordnet.

Skrevet

Vi satt dato 3dager før jul

Bestilte kirke dagen etterpå og da fikk vi kun fordi noen andre hadde avbestilt

Fotograf ble bestilt i februar, vi gifter oss nå til lørdag, så d ble bestilt 3-4mnd i forveien.

Mat ble bestilt samtidig som vi bestemte oss for og ha det på et hotell, så hotellet ordnet alt, de ringte jeg og bestilte 28desember faktisk.

MEN jeg har vært ekstremt heldig og hatt utrolig flaks... hehe

Vi gifter oss i København til lørdag :D

Skrevet

Jeg jobber med å sette dato nå for bryllup i juli 08. Venter på svar ift. lokaler! Mat blir arrangert av catering firma tilknyttet lokalet så det kommer samtidig. Har tenkt å kontakte fotografer etter jeg kommer tilbake fra ferie i slutten av juli.

Kommer vel litt an på når du har tenkt å gifte deg. Juni, juli, august og jul/nyttår fikk vi beskjed om å være tidlig ut med av kjente siden det blir opptatt først. Men du kan være heldig selvom du velger å vente!

Kommer vel også an på typen bryllup dere vil ha - høy stil faktor på alt betyr vel også at det blir fort tatt og da må dere være tidlig ute!

Lykke til!

Skrevet

Vi bestemte oss for dato i mars, og gifter oss i august. Synes i grunn jeg har hatt passe med tid til forberedelser.

Skrevet

Vi satte dato bare 5 uker før vielsen!!! Satte dato for 3 uker siden og nå er det bare 2 uker igjen til vi gifter oss!!!! Jippiii =)

1 uke: Ordnet prøvingsattesten, kirke, fotograf, lokale/mat, klær/kjole/dress/blomster, invitasjoner osv.

2 uke: Gikk med til research til hvor vi skulle tilbringe bryllupsnatta og bryllupsreise. Fant ut av bordkort, bordsetning, pynting, bestemte menyen o.l

3 uke (Altså denne uken): Har jeg booket bryllupsnatta og funnet ut hvor vi skal dra på bryllupsreise og bestilt og betalt turen vår! Foretatt prøvetime. I morgen (torsdag) skal vi først innom fotografen kl 10 for å se på/velge ut diverse bilde/album løsninger, og kl 11 skal vi på vigselssamtale med presten! Må også huske å bestille bryllupskaken!!!

4 uke (altså neste uke): Skal ha ny prøvetime og så kan jeg bare slappe av siste uken før bryllupet...

Tror vi har hatt kjempeflaks med å få til at alt har klaffet på så kort tid!!! De fleste har jo over 1 år å planlegge på - jeg har bare 5 uker... Er glad for at jeg har det meste på plass nå - nå er det bare å prøve å planlegge hvordan selve dagen skal forløpe og jeg tror jeg har det sånn noenlunde greit for meg...

Lykke til =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...