ZamZam Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Da skal ei vennine passe barna slik at jeg får pakket ferdig og vasket huset! Alt er nå et sabla rot, det står pappesker over alt, gulvet ser ikke ut, det henger spindelvev fra taket, støvet tørr jge ikke nevne,ting flyter over alt så det skal bli så deilig å kunne arbeide uavbrutt i flere timer med å bare komme på toppen av alt her. Det beste blir at da er jeg så å si ferdig med pakkingen og har bare byggingen, barna og vanlig husarbeid å ta meg av... DEILIG!!! Dessuten så blir det andre gangen denne måneden jeg har barnefri, hadde to magiske timer for to uker siden og nå får jeg tre-fire timer *jippi* Hva kan jeg gi til venninen min som takk for at hun stiller opp? Har gitt henne eigth hour creme fra arden, blomster osv men nå er jeg søren meg ikke sikker.. SKal bare vente på at flaskene blir ferdige så opp i seng for å lade opp all energien jeg kommer til å trenge...
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Du kan jo gi henne en god middag hjemme hos deg.. en kveld etter barna har lagt seg...
ZamZam Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2007 Nei, hun liker godt å ha kveldene for seg selv sammen med mannen sin. Jeg skal gi de noe alkhol som jeg aldri kommer til å drikke opp,men det skulle jeg jo uansett. Pleier å gi henne en blomst, eller noe hun kanskje trenger innimellom, men nå står det helt stille... ( hun har jo merklig nok alt hun trenger og mer til... )
haater husarbeid Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 Ja, det er herlig å ha barnfri iblant! Hva med å lage en personlig gave til henne? Har du et talent for noe? lager du noe selv? Lykke til i morgen!
ZamZam Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. juni 2007 Skulle ha gjort, men har et stort problem med tid for dagen.. Tiden strekker aldri til uansett hvor tidlig jeg står opp og hvor sent jeg legger meg.. Kreative tanker har flyktet så det er derfor jeg spørr her inne.. Har aldri gledet meg til å gjøre husarbeid, men iallefall hvis jeg får unna alt rotet og kartongene så blir livet lettere og da blir jeg iallefall nesten ferdig med flyttingen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå