☆Pacific sunset☆ Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Gidder noen å beskrive forskjellen på disse utslettene? Hvordan ser de ut? Lille babyen min på 4 uker har fått masse røde utslett med hvit "prikk" inni i fjeset og i hodebunnen... Husker ikke hvordan det var med førstemann derfor må jeg høre her
Rogalandsjente -og lillegull:) Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 de røde utslettene med prikk i midten høres ut som hormonutslett.. (veldig mange babyer får det og det går bort av seg selv) varmeutslett er små røde nupper som forsvinner ved avkjøling. melkeutslett har jeg ikke hørt om før...
grå :) Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 melkeutslett og hormonutslett tror jeg er det samme. rett på meg om jeg tar feil
Rogalandsjente -og lillegull:) Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 leita litt på nettet og fant ut at det var det samme ja ;o)
ღDidrikmamsenღ Skrevet 26. juni 2007 #6 Skrevet 26. juni 2007 Melkeutslett og hormonutslett er det samme ja. Det er de med hvite prikker i. Ser ut som små kviser, og de får de som regel bare i ansiktet Varmeutslett er bare rødt, og kan få det over hele kroppen
☆Pacific sunset☆ Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. juni 2007 ok - da høres det ut som hormon/melkeutslett! Hva kommer det av? Noe jeg har spist??
Rogalandsjente -og lillegull:) Skrevet 26. juni 2007 #8 Skrevet 26. juni 2007 det er rett og slett de hormonene babyen fikk i magen av deg og gjennom morsmelk som er på vei ut av kroppen det er ikke noe du har spist og forsvinner i løpet av noen uker )
☆Pacific sunset☆ Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 26. juni 2007 Ok tusen takk for svar, godt å høre at det forsvinner av seg selv!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå