Du og jeg og vi fire Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Vi venter barn nr 2 snart og har behov for tilsammen 3 kjøreposer. Jeg har 2 voksiposer fra før som jeg kommer til å bruke på eldstemann (en i barnehage, en hjemme) Nå vurderer jeg en Emaljunga kjørepose til minstemann, da det blir fryktelig dyrt å hamstre voksiposer i hytt og pine. Er det noen som har erfaring med disse kjøreposene? Er den f.eks varm nok til vinteren, og er den stor nok til å vokse litt i? Takker for alle innspill!
Du og jeg og vi fire Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2007 http://www.toffeliten.no/index.php?main_page=product_info&cPath=4_21_36&products_id=85 tenkte på denne jeg!
Du og jeg og vi fire Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. juni 2007 huff, det ble feil. Prøv denne link! http://www.toffeliten.no/index.php?main_page=index&cPath=4_21_36 Øverst er det en allroundpose, nederst er det en vinterpose!
dumme mamma Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 Ja, var den jeg tenkte på. Har ullposen/vinterposen jeg. Kjøpte den fra tøffeliten! Den er helt fantastisk. Jeg er så kjempe tilfreds med den. Glad for at jeg har den i stedet for voksipose jeg da. Den er jo kjempe billig og. Den er absolutt varm nok for vinteren. Den er veldig god og lun. Jenta mi trives veldig godt i den. Den kan festes på siden av vognkalesjen og da blåser det ikke inn i vogna. Har brukt den i bagen og brukte den på sportsvognen i vår. Kan bruke den i hvertfall en vinter til. Den er kjempegod og varm synes vi hvertfall. Kjempefint at man kan dra gjennom selen om man har emmaljunga vogn og bruker sportsvogndelen.
Du og jeg og vi fire Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. juni 2007 Så fint å høre! Har bestilt Emaljungavogn, og tror nok jeg må legge til en sånn vognpose i bestillingen også. Tusen takk:)
dumme mamma Skrevet 26. juni 2007 #7 Skrevet 26. juni 2007 Jeg er i hvertfall veldig glad i den. Håper du blir like tilfreds som meg. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå