Gå til innhold

Noen som har erfaringer med Emaljunga kjørepose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi venter barn nr 2 snart og har behov for tilsammen 3 kjøreposer. Jeg har 2 voksiposer fra før som jeg kommer til å bruke på eldstemann (en i barnehage, en hjemme) Nå vurderer jeg en Emaljunga kjørepose til minstemann, da det blir fryktelig dyrt å hamstre voksiposer i hytt og pine. Er det noen som har erfaring med disse kjøreposene? Er den f.eks varm nok til vinteren, og er den stor nok til å vokse litt i?

Takker for alle innspill!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker du på ullposen til å ha i vogna?

Skrevet

Ja, var den jeg tenkte på. Har ullposen/vinterposen jeg. Kjøpte den fra tøffeliten!

Den er helt fantastisk. Jeg er så kjempe tilfreds med den. Glad for at jeg har den i stedet for voksipose jeg da. Den er jo kjempe billig og. Den er absolutt varm nok for vinteren. Den er veldig god og lun. Jenta mi trives veldig godt i den. Den kan festes på siden av vognkalesjen og da blåser det ikke inn i vogna. Har brukt den i bagen og brukte den på sportsvognen i vår. Kan bruke den i hvertfall en vinter til. Den er kjempegod og varm synes vi hvertfall. Kjempefint at man kan dra gjennom selen om man har emmaljunga vogn og bruker sportsvogndelen.

Skrevet

Så fint å høre! Har bestilt Emaljungavogn, og tror nok jeg må legge til en sånn vognpose i bestillingen også.

Tusen takk:)

Skrevet

Jeg er i hvertfall veldig glad i den. Håper du blir like tilfreds som meg. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...