Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Har vært rød og iriitert på et punkt på pungen et par dager, ble litt bedre men verre igjen i dag. Det klør tydeligvis fordi han tar seg til tissen med en gang bleien er av og det gjør han aldri ellers. Vi er flink å tørke og lufttørke men er blitt enda bedre på det nå. Noen flere som har hatt det? Noen tips utenom soppsalver?
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 Ja, du kan bruke en type olje når du skal bade barne som fås kjøpt på apoteket. Husker ikke hva den heter, men flasken er stor og hvit med blå skrift. Den skal visst være soppdrepende også. Ellers har jeg hørt at man kan føne litt forsiktig og smøre på det der fiolette vannet.... Lykke til!!!
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 Ja og han ba oss bruke daktacort. Hun på apoteket synes det var rart at han mente det skulle brukes på en så liten baby så vil gjerne høre andre evt råd. Men har kjøpt kremen og smurte litt på før jeg la ham for natten. Han klør sånn stakkar.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 Takk takk! Føner gjør vi. Fiolett vann, krystallfiolett tenker du på? HI
Prish Skrevet 26. juni 2007 #6 Skrevet 26. juni 2007 Jenta mi hadde sopp og jeg fikk beskjed om å bruke vanlig cannesten. Smurte henne 4 ganger om dagen og soppen ble borte etter3-4 dager.
Prish Skrevet 26. juni 2007 #7 Skrevet 26. juni 2007 Glemte å skrive at jeg fikk beskjed om å absolutt ikk bruke våtservietter, bare vann med babyolje!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå