ღDidrikmamsenღ Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Bestilt meg ny mobil... Sony Ericsson W610i, er det billig eller ikke å betale 1799,- når det er uten abonement?
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 ja, det vil jeg mene.. vet jo ikke hvor lenge denne modellen har vært på markede, men det var det jeg betalte for min mobil. med telenor abn..
summer85 Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 det er ganske så normal pris... var den prisen jeg fikk oppgitt når jeg kjøpte meg ny mobil for 3 uker siden... men jeg endte opp med Z710i.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. juni 2007 Etter det jeg finner ut kom den i januar/februar i år...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå